پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت هفته سلامت

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم  به مناسبت هفته سلامت

 پیام تبریک دکتر عباس زاده  رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم، به مناسبت هفته سلامت با تاکید بر شعار، " حمایت همگانی از مدافعان سلامت " بدین شرح است.


یکی از لازمه های توسعه پایدار، ارتقاء سلامت عمومی و برخورداری از جامعه ای با نشاط و خلاق است که این مهم میسر نمی شود مگر با تلاش جمعی و تبیین و اجرای عوامل موثر بر امید آفرینی در لایه های مختلف جامعه. بی گمان این همدلی و همراهی فردایی سالم تر و روشن تر را برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.

در همین راستا مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بم و پرسنل خدوم و زحمتکش آن در چهار شهرستان شرق استان ( بم ، نرماشیر ، فهرج ، ریگان )  امسال با تاکید بر  شعار سال که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری " سال جهش تولید " نامگذاری گردیده، توان اجرایی خود را به کار گرفته تا علاوه بر فعالیتهای پیشگیرانه و مدیریت کرونا ویروس همچنان توانمند و موفق در درمان بیماران کووید۱۹، همت نموده تا در آینده نزدیک شاهد شکست کرونا باشیم.

امیدوار  هستیم که با استعانت از خداوند متعال و همدلی و همراهی تمام تلاشگران عرصه سلامت بخصوص کارکنان فداکار حوزه بهداشت و درمان واحدهای تابعه دانشگاه  در کنار اهتمام برای پیشبرد فعالیت‌های مرتبط با سلامت همگانی  گام‌های بلندی را در مسیر ایجاد«زندگی سالم» برداریم.

 

دکتر عباس زاده 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم


1399/02/01
397