پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت روز معلم

پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت روز معلم

دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم، طی پیامی روز معلم را به معلمین دلسوز و اساتید فرهیخته شرق استان کرمان تبریک گفت.


بسم الله الرحمن الرحیم

۱۲ اردیبهشت، سالروز پاسداشت مقام والای معلم و فرصتی مغتنم است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره‌ استاد شهید مرتضی مطهری، مراتب سپاس خود را تقدیم معلمان و اساتید  مخلص و متعهدی  کنیم که کاروان دانش بشر را به سوی تعالی رهنمون می‌سازند.

شهید مطهری الگویی تمام عیار برای جامعه بزرگ معلمان و استادان دانشگاه بوده و تدبیر ویژه نامگذاری این روز به نام معلم، یادآوری  مبارکی است بر زحمات این عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت.

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و استادانی است که در ترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می‌ورزند و از همین روست که نام و جایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

بدون تردید استادان فرهیخته کشورمان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به عنوان سال " جهش تولید  "   نام‌گذاری شده است بیش از گذشته طلیعه‌دار عرصه عزم و اراده و کار و تلاش خواهند بود.

اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم راخدمت همه همکاران و اساتید فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور بویژه استادان معزز شاغل در دانشگاه علوم پزشکی بم  تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون این عزیزان را ازخداوند متعال خواستارم .

 

دکتر عباس زاده 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم


1399/02/13
480