ثبت نام متقاضیان آزمون شرکتی خدمات نظافت، انتظامات و نگهبان سرایدار

ثبت نام متقاضیان آزمون شرکتی خدمات نظافت، انتظامات و نگهبان سرایدار

 

شرکت برنده مناقصه برون سپاری خدمات دانشگاه علوم پزشکی بم در نظر دارد جهت ارائه خدمات نظافتچی و انتظامات ، نگهبان و سرایدار در شهرستانهای بم، ریگان، فهرج و نرماشیر به تعداد 294 نفر مطابق با عنوان شغلهای مندرج در دفترچه راهنما از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه و پس از احراز صلاحیت عمومی بر اساس قانون گزینش بصورت قرارداد پیمانکاری (شرکتی) تأمین نیرو نماید.


پیرو فراخوان مورخ 98/12/4 شرکت برنده مناقصه برون سپاری خدمات دانشگاه علوم پزشکی بم در نظر دارد جهت ارائه خدمات نظافتچی و انتظامات ، نگهبان و سرایدار در شهرستانهای بم، ریگان، فهرج و نرماشیر به تعداد 294 نفر مطابق با عنوان شغلهای مندرج در دفترچه راهنما از طریق برگزاری آزمون و مصاحبه و پس از احراز صلاحیت عمومی بر اساس قانون گزینش بصورت قرارداد پیمانکاری (شرکتی) تأمین نیرو نماید.لذا با توجه به مراجعه زیاد متقاضیان کار در واحدهای خدمات و انتظامات (طبق شرایط فراخوان) و درخواست واحدهای گوناگون،ثبت نام متقاضیان جامانده از تاریخ 99/3/24 لغایت 99/4/3 از طریق سایت دانشگاه امکانپذیر خواهد بود.

جهت مطالعه دفترچه راهنما کلیک کنید

جهت ثبت نام کلیک کنید

مهلت ثبت نام مجدد: از روز شنبه مورخ 99/03/24 لغایت روز سه شنبه مورخ 99/04/03

مهلت ویرایش: از روز شنبه 1399/04/07 لغایت یکشنبه 1399/04/08

 

زمان برگزاری آزمون:  با عنایت به روند افزایشی بیماری کرونا در منطقه در تاریخی که متعاقباً اعلام خواهد شد،برگزار می گردد.

ضمن تاکید بر اجرای مواد مندرج در فراخوان ، موارد ذیل به اطلاع عموم متقاضیان رسانده می شود .

  • بکارگیری نیروهای مذکور صرفاً جهت ارائه خدمات نظافت، انتظامات و نگهبان وسرایدار می باشد و پذیرفته شدگان حق هیچگونه تغییر شغل و ارائه مدارک تحصیلی بالاتر را ندارند. 
  • متقاضیان در صورت داشتن شرایط احراز اعلام شده مندرج در فراخوان نسبت به انتخاب شغل اقدام نمایند. بدیهی است شرکت دارندگان مدرک تحصیلی بالاتر و پایین تر از شرایط احراز اعلام شده در فراخوان ممنوع می باشد. و بعد از قبولی در آزمون استعلامات لازم اخذ خواهد گردید. 
  • مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن فراخوان و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده و یا هرگونه مغایرت بین اطلاعاتی که داوطلب در زمان تکمیل تقاضانامه ثبت نام اعلام نموده با مستنداتی که در اعلام نتیجه اولیه و بررسی مدارک ارائه خواهد شد بر عهده داوطلب خواهد بود و در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری و سابقه اشتغال و شرکتی و همچنین اطلاعات خوداظهاری داوطلب در تقاضانامه ثبت نامی مغایر با شرایط مندرج در فراخوان باشد، هیچگونه حق و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از بکارگیری ،داوطلب از ادامه فرآیند جذب حذف خواهد شد و حق هیچگونه اعتراضی ندارد. 
  •  با توجه به تغییرات در زمان ثبت نام ملاک محاسبه ملاک محاسبه تاریخ فراغت از تحصیل ، پایان دوره خدمت نظام وظیفه و معافیت داوطلبین حداکثر لغایت پایان مهلت ثبت  نام99/4/3 می باشد و ملاک محاسبه سن تا تاریخ اولین روز تبت نام اولیه 98/12/5می باشد .


1399/03/24
3902