نسبت به رضایت سنجی مرکز حوادث بر اساس رضایت یا عدم رضایت مدد جویان خرداد 99
به گزارش روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی بم
دکتر اکبر شیخ رابری سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی درباره اماررضایت سنجی خرداد ماه گفتند:بیش از ۱۴ هزارتماس تلفنی با مرکز پیام فوریتهای پزشکی بم در خردادماه سال جاری انجام گرفته است که از این تعداد ۲۴۵۵تماس ،منجر به اعزام آمبولانس به محل فوریت گردیده است و۸۳۲مورد اعزام به بیمارستان نیز توسط آمبولانسهای اورژانس ۱۱۵انجام گرفته استرئیس اورژانس۱۱۵ بم در ادامه گفت ،درخرداماه بیش از هفتصد ماموریت ترافیکی توسط اورژانس ۱۱۵ شرق استان انجام گردید، همچنین بیش از نهصد ماموریت غیرترافیکی همچون فوریتهای قلبی ،تنفسی ،مسمومیتها و....نیز انجام گرفته است.وی در ادامه افزود در خرداد ماه خوشبختانه ۲مورد احیای قلبی ریوی مغزی هم به لطف خداوند ومهارت پرسنل فوریتهای پزشکی بم صورت گرفته استرئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی بم از رضایت بیش از ۸۰درصدی مردم شرق استان از عملکرد اورژانس ۱۱۵طبق نظرسنجی های انجام گرفته از مردم خبرداد.دکتر شیخ رابری در پایان از همه پرسنل عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی ومدافعین خط مقدم درمان تشکر ویژه نمود و به مردم عزیز شرق استان اطمینان داد که اورژانس ۱۱۵ همیشه و۲۴ساعت شبانه روز آماده ارائه خدمات امدادی ،درمانی میباشد.