دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش بهورز

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش بهورز

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش بهورز از روز سه شنبه مورخ 1399/04/31 لغایت روز پنجشنبه مورخ 1399/05/02 امکان پذیر می باشد.


داوطلب گرامی با توجه به شیوع ویروس کرونا تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون براساس دستورالعمل های ابلاغ شده از سوی معاونت بهداشتی وزارت متبوع شامل فضای مناسب ، تهویه مناسب ، ضدعفونی سالن وکلیه تجهیزات قبل ازبرگزاری آزمون صورت گرفته است و لازم است داوطلبان نیز با همکاری و رعایت بهداشت فردی ، حفظ فاصله فیزیکی و زدن ماسک این دانشگاه را در برگزاری مطلوب آزمون یاری نمایند . از این رو رعایت موارد بهداشتی ذیل الزامی می باشد :

 

- رعایت فاصله اجتماعی حداقل 1/5 متر در جلوی درب ورودی حوزه آزمون الزامی است .

 

- استفاده از ماسک الزامی می باشد و در صورت عدم رعایت از ورود شما به جلسه جلوگیری به عمل خواهد آمد .

 

- از دست دادن، روبوسی و کلیه اعمالی که مستلزم تماس فیزیکی و نزدیک شدن افراد به فاصله کمتر از فاصله مجاز (حداقل 1/5 متر) خودداري شود .

 

- با توجه به عدم استقرار قسمت امانات به دلیل رعایت موارد بهداشتی پذیرفتن امانات و وسایل همراه داوطلبان ( گوشی و کیف و...) امکانپذیر نمی باشد .

 

- کلیه داوطلبان ملزم به استفاده از لوازم تحریر شخصی(خودکار، مداد، پاك کن، مواردي نظیر آن) هستن و رد و بدل کردن اشیا، وسایل ، بین داوطلبین ممنوع است.

 

- از تماس دستها با چشم، بینی و دهان قبل از شستشو و یا ضدعفونی، جدا خودداري شود.

 

- از دستمال کاغذي هنگام عطسه یا سرفه کردن  و در صورتی که دستمال وجود نداشت از قسمت داخلی آرنج موقع سرفه و عطسه استفاده کنید.

 

 

 

آزمون روز جمعه مورخ 1399/05/03 راس ساعت 09:00 صبح در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بم برگزار می گردد.لازم است جهت جلوگیری از ازدحام و انتقال ویروس داوطلبان حداقل یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حضور داشته باشند و پس از انجام امور بازرسی و تطبیق کارت در صندلی خود مستقر شوند.

 

 

 

ضمنا داوطلبان بایستی نسبت به دریافت و تکمیل فرم خوداظهاری ابتلا به بیماری کووید19 اقدام نموده و فرم تکمیل شده را در روز آزمون به مسئولین برگزاری تحویل نمایند.

 

دریافت فرم خوداظهاری ابتلا به بیماری کووید19

 

 

مهلت دریافت کارت  از روز سه شنبه مورخ 1399/04/31 لغایت روز پنجشنبه مورخ 1399/05/02

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون


1399/04/30
976