استفاده از ظرفیت خیران حوزه سلامت برای ساخت خوابگاه های دانشجویی نیمه تمام در کشور

استفاده از ظرفیت خیران حوزه سلامت برای ساخت خوابگاه های دانشجویی نیمه تمام در کشور

به منظور شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های خیران حوزه سلامت رئیس صندوق رفاه دانشجویی وزارت بهداشت به همراه معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم با خیرین سلامت دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی؛  نشست رئیس و مسؤولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با تعدادی از خیران حوزه سلامت کشور به منظور شناسایی و استفاده از ظرفیت‌های خیران حوزه سلامت در "تأمین امکانات حوزه رفاهی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نظیر ساخت خوابگاه‌های دانشجویی" با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم ظهر چهارشنبه هشتم مردادماه جاری در سالن جلسات صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار شد.

مهندس بهروز رحیمی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در ابتدای این نشست در خصوص حضور خیران سلامت در حوزه رفاهی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی، بیان داشت: همراه کردن ظرفیت توانای خیران در این حوزه، با اولویت "ساخت خوابگاه‌های نیمه‌تمام" از تلاش‌های ما در صندوق رفاه است که در این مسیر نشست با خیران کشور به میزبانی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار می‌شود. در این جلسات تلاش داریم حساسیت و اهمیت این حضور را تبیین کرده و بگوییم چه مشکلات و موانعی بر سر راه دانشگاه‌های علوم پزشکی در ساخت و تکمیل خوابگاه‌های دانشجویی وجود دارد.

در ادامه دکتر خسروی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم گزارشی تصویری از خوابگاه های موجود و همچنین خوابگاه در دست ساخت در این دانشگاه ارائه داد. 

در ادامه این نشست خیران حاضر در نشست بر وظیفه اجتماعی خود جهت رفع مشکلات خوابگاه‌های دانشجویان علوم پزشکی به ویژه دانشگاه علوم پزشکی بم تأکید کردند و ورود به این حوزه را بر اساس حس مسؤولیت اجتماعی، وظیفه خود دانستند.


1399/05/12
310