مشارکت خیرین حوزه سلامت در تکمیل خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم

مشارکت خیرین حوزه سلامت در تکمیل خوابگاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم

به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، خیرین حوزه سلامت صبح روز دوشنبه 20 مرداد ماه از خوابگاه دانشجویی دانشگاه بازدید کردند. 


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم به نقل از معاون فرهنگی و دانشجویی جلسه ای با حضوردکتر عباس زاده ریاست دانشگاه وجمعی از خیرین سلامت  برگزار شد ، در این جلسه دکتر عباس زاده رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از همراهی خیرین با این دانشگاه گفت : با توجه به افزایش جمعیت دانشجویی دانشگاه و دغدغه آنان و خانواده هایشان و همچنین نبود خوابگاه استاندارد برای اسکان دانشجویان، می طلبد که خیرین در تکمیل خوابگاه نیمه تمام این دانشگاه همکاری و مساعدت بیشتری با دانشگاه داشته باشند .

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گفت: خوابگاه دخترانه دانشگاه با پیش بینی هزینه 350 میلیارد ریالی ساخته خواهد شد که برای تامین این هزینه علاوه بر تسهیلات بانکی و کمک های وزارت بهداشت، نیاز به کمک خیرین داریم. دکتر خسروی افزود : این خوابگاه با مساحت حدود 7 هزار متر مربع و با ظرفیت 400 نفر ساخته می شود .

خانم دکتر همایی خیر خوابگاه ساز نیز در این جلسه گفت: متأسفانه مشارکت خیران در خوابگاه سازی اندک است و این درحالی است که مشارکت در این کار خیر هم مزایای خود را همانند دیگر طرح های عمرانی خیرساز از جمله مدرسه سازی به همراه دارد. همچنین ایشان در خصوص همکاری و مساعدت در جهت تکمیل این خوابگاه اعلام آمادگی کردند.

گفتنی است قبل از برگزاری این جلسه خیرین ازخوابگاه های دانشجویی بازدیدکردند


1399/05/22
282