پیام تبریک دکتر مازیار اویسی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت روز داروساز

پیام تبریک دکتر مازیار اویسی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت روز داروساز

دکتر مازیار اویسی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بم در پیامی پنجم شهريورماه روز داروساز  را به جامعه داروسازی کشور به ویژه داروسازان  علوم پزشکی بم تبريک وتهنيت گفتند.


در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پنجم شهريورماه سالروز تولد دانشمند بزرگ ايراني محمد زكرياي رازي و روز داروساز را به تمامی داروسازان کشور به ویژه جامعه فرهیخته داروسازی واحدهای تابعه  دانشگاه علوم پزشکی بم تبريک و تهنيت عرض می نمایم .

داروسازان یکی از زنجیره های مهم حلقه سلامت و از گروههای تاثیرگذار جامعه هستند که نقش مهم و ارزنده ای در حفظ، تامین و ارتقای سلامت کشور ایفا می کنند. تلاش این متخصصان  دوشادوش پزشکان و سایر اعضای تیم سلامت در راستای بهبودی و ارتقای سلامت جامعه ،  مشهود است و همواره در این عرصه تلاش می کنند تا با مصرف صحیح و منطقی داروها شاهد کاهش آلام بیماران و افزایش سلامتی جامعه باشیم.

در این فرصت، زحمات داروسازان فرهیخته راکه با بهره گیری از دانش، تجربه، تخصص و ظرفیتهای موجود در راستای ارائه خدمات مطلوب به هم میهنان تلاش می نمایند، پاس داشته و از تلاشهای مجدانه این عزیزان در جهت تسهیل اجرای طرح تحول نظام سلامت و رفع نیازهای دارویی بیماران قدردانی می کنم و امیدوارم  با تلاش مضاعف  شاهد رشد و تعالی علم داروسازی و اعتلای دانشگاه و کشور باشیم.

دکتر مازیار اویسی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بم


1399/06/05
447