سرپرست بیمارستان پاستور بم تعیین گردید

سرپرست بیمارستان پاستور بم تعیین گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم، دکتر اویسی طی حکمی دکتر مجتبی قدم زاده را به سمت سرپرست بیمارستان پاستور بم منصوب کرد.

 


متن حکم بدین شرح است:

جناب آقای دکتر مجتبی قدم زاده

عضو محترم هیات علمی دانشگاه

 

باسلام واحترام

        با توجه به تعهد، شایستگی و تخصص جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مرکز آموزشی و درمانی پاستور بم تعیین می گردید تا با استعانت از خداوند متعال و رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به انجام وظایف و امور محوله اقدام نمایید. نظر به اهمیت فعالیت­های درمانی، آموزشی و پژوهشی این مرکز انتظار می­رود از همه ظرفیت­های اعضای هیات علمی، متخصصین و کارکنان ارزشمند آن مجموعه به منظور ارتقای کمی و کیفی فعالیت­ها بهره بگیرید.

از آنجا که برخورداری مردم از ثمرات طرح تحول نظام سلامت تا حد زیادی به مدیریت خدمات درمانی و مراقبتی  آن مرکز بستگی دارد، شایسته است به نحوی برنامه­ریزی فرمایید که خدمات ارزشمند و نجات بخش درمانی در اسرع وقت و با کیفیت لازم در اختیار بیماران بویژه بیماران اورژانس، بیماران خاص و بخش­های ویژه و گروه­های آسیب پذیر و ناتوان ارائه گردد.

رعایت حقوق و شان انسانی بیماران و همراهان آن­ها، توجه به آراستگی و نظم محیط کار، رعایت دقیق راهنماهای بالینی، ارتقای شاخص­های آموزش بالینی، توجه و حمایت از پژوهش­های کاربردی، آموزش مستمر و پیگیری مطالبات کارکنان و رعایت صرفه جویی در منابع و پیگیری تحقق درآمدها از اهم اموری است که نیاز به نظارت مستمر دارد.

توفیق روز افزون شما را در ارتقای سلامت و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه حضرت باریتعالی خواستارم.

دکتر مازیار اویسی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بم


1399/06/12
757