مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت و مسئولین شرق استان کرمان برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم؛ صبح امروز مراسم تکریم از دکتر عباس زاده و معارفه دکتر اویسی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور دکتر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت، دکتر رشیدی نژاد و دکترمکارم رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی کرمان و جیرفت، ائمه جمعه و فرمانداران، فرماندهان نظامی و انتظامی شرق استان کرمان، رؤسای ادارات شهرستان و معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی در سالن اجتماعات پاستور برگزار شد.

در این مراسم دکتر علی اکبر حق دوست معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: دانشگاه علوم پزشکی در توسعه منطقه و محرومیت زدایی می تواند نقش کلیدی و موثر داشته باشد و این امر با کمک و همدلی مردم و مسئولین منطقه اتفاق خواهد افتاد.

وی گفت: مدیران دانشگاه ها باید ارتباط درون استانی خود را با یکدیگر تقویت کنند که این امر سبب افزایش علمی و پژوهشی در منطقه خواهد شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت؛ دکتر عباس زاده را یکی چهره های علمی و تاثیر گذار در منطقه عنوان کرد و از زحمات و خدمات ارزنده  وی دردوران تصدی ریاست  دانشگاه علوم پزشکی تقدیرکرد.

دکتر عباس زاده گزارشی از عملکرد دوساله دوران مدیریت خود  را در دانشگاه علوم پزشکی بم ارائه و حجت الاسلام و المسلمین دانشی امام جمعه بم،مهندس شهسوار پور فرماندار، دکتر رشیدی نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان و دکتر اویسی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند.

در پایان این مراسم حکم انتصاب دکتر اویسی سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی بم با امضای دکتر نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی توسط معاون آموزشی وزارت بهداشت به وی ابلاغ و از خدمات ارزنده دکتر عباس زاده با اهداء لوح از طرف وزیر بهداشت و مسئولین  منطقه شرق استان کرمان تقدیر شد.


1399/06/17
1979