پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت گرامیداشت روز فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵

پیام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت گرامیداشت روز فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم؛ دکتر اویسی طی پیامی 26 شهریور  روز فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵ را به جهادگران خط مقدم درمان در اورژانس پیش بیمارستانی تبریک گفت.  


متن پیام بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

هر کس نفسی را حیات بخشد(از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده است."قران کریم سوره مبارکه  مائده آیه شریفه ۳۲

همکاران گرانقدر فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵شهرستانهای منطقه شرق استان کرمان ( بم ، نرماشیر ، فهرج و ریگان ) 

فرصت خدمت به بیماران و نجات جان آنان فرصتی است مغتنم که پروردگار متعال نصیب بندگان برگزیده خود می نماید و شما این فرصت را بدست آورده اید .

شما تلاشگران عرصه فوریتهای پزشکی در بیشتر مواقع اولین کسانی هستید که بر بالین مصدومین و نیازمندان دریافت خدمات درمانی اورژانسی حاضر می شوید و حفظ حیات آنان را بر عهده می گیرید که نشان از اهمیت والای خدمت شما و جایگاه ارزشمند اورژانس ۱۱۵ می باشد .

لذا لازم است برای ارائه خدمت شایسته به گیرندگان خدمت ، همواره خود را به دانش روز ، مهارتهای فنی و اخلاق حرفه ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریعترین زمان ممکن بعنوان فرشتگان نجات ، حلاوت نجات جان انسانها را با عمق وجودتان احساس نموده و زندگی دوباره را به ارمغان آورید.

 فرارسیدن ۲۶ شهریور ماه ، روز فوریتهای پزشکی و اورژانس ۱۱۵ را تبریک عرض نموده و از درگاه احدیت توفیق ، سعادت و سلامت را برای همه ی پرسنل شریف و متعهد اورژانس ۱۱۵ دانشگاه مسالت می نمایم.

 

دکتر مازیار اویسی

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بم


1399/06/26
289