پیام تبریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید

پیام تبریک  رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی ، در پیام دکتر اویسی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بم آمده است:


 
فرارسیدن ۳۱ شهریور را، که آغاز هفته دفاع مقدس و یادآور رشادت و جانفشانی جاودانه مردم شریف ایران به ویژه شهدا، جانبازان و ایثارگران ارجمند در دفاع از مرزها و کیان کشور است  گرامی می داریم.
 
هشت سال دوران دفاع مقدس، نماد غرور ملی، همبستگی و اتحاد ملت شریفی است که در راه استقلال، آزادی و ارزشهای اسلامی از جان خود برابر قدرتهای مستکبر گذشتند تا آینده این کشور در امنیت و آرامش تضمین گردد. 
اگر در دوران دفاع مقدس جوانان ما در لباس رزم به دفاع از کشور و هموطنان پرداختند، امروز به شکل دیگری این نیاز احساس می شود که بنیه علمی کشور ارتقاء پیدا کند و مطمئنا دانش افزایی در همه زمینه ها بستر آرامش، آسایش و توانمندی را به همراه خواهد داشت.
 
امیدوارم   آغاز سال تحصیلی که مقارن با هفته دفاع مقدس است دانشگاهیان ما با تاسی از آموزه های گرانقدر دوران دفاع مقدس و درک شرایط موجود، در حل معضلات و توسعه پایدار کشور مبادرت ورزند.
 
اینجانب بار دیگر با گرامیداشت حماسه آفرینی شهدا، ایثارگران، جانبازان عزیز و خانواده های گرامی آنان، هفته دفاع مقدس را تبریک می گویم و از خداوند منان آرزوی توفیق و سلامتی برای هموطنان ارجمند مسئلت دارم.
 
دکتر اویسی 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم    


1399/06/31
318