هفته پژوهش گرامی باد.

هفته پژوهش گرامی باد.


پژوهش و فن‌آوری یکی از سیاست‌های اصلی کشور برای دستیابی به توسعه پایدار است که در سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت نیز منعکس شده است. امروزه دغدغه اصلی پژوهشگران و مراکز علمی پژوهشی بایستی تجاری سازی علم و تولید ثروت از یافته های علمی و پژوهشی باشد که در نهایت منجر به رفع نیازهای واقعی جامعه شود. این امر امکان پذیر نخواهد بود مگر از طریق برنامه ریزی و ارتباط مراکز علمی و پژوهشی با صنعت و تبدیل ایده، فکر و اندیشه به محصولات تجاری. 

در دانشگاه علوم پزشکی بم نیز به واسطه حضور اعضای محترم هیأت علمی، دانشجویان، پژوهشگران و کارمندان کوشای خود گام های بلندی در مسیر توسعه و پیشرفت برداشته شده است و انتظار می رود با عنایت و لطف الهی شاهد نمود بیشتری از خلاقیت و تلاش محققان در بستر پژوهش و فناوری در جهت رفع نیازهای جامعه باشیم.

اینجانب هفته پژوهش که امسال با شعار پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید نام گرفته است را خدمت اساتید، دانشجویان و کارکنان حوزه پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی بم تبریک عرض نموده و توفیق روز افزون فعالان و تلاشگران این عرصه را در جهت تحقق اهداف عالیه حوزه سلامت از خداوند منان خواستارم. 

سجاد خسروی

سرپرست معاونت تحقیقات و فن آوری دانشگاه

 


1399/09/25
337