برگزاری مراسم گرامیداشت روز پرستار جهت پرستاران شرق استان کرمان به صورت وبینار

برگزاری مراسم گرامیداشت روز پرستار جهت پرستاران شرق استان کرمان به صورت وبینار

مراسم گرامیداشت روز پرستار با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم به صورت وبینار برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم، صبح امروز به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)، مراسم گرامیداشت روز پرستار و تقدیر از مدافعان سلامت شهرستان های شرق استان کرمان با حضور دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ، حجت الاسلام و المسلمین دانشی امام جمعه و مهندس شهسوارپور فرماندار بم، معاون درمان، رئیس نظام پرستاری، رئیس دانشکده پرستاری،  مدیران ستادی و پرستاران نمونه شرق استان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و مسائل بهداشتی در سالن سلامت ستاد مرکزی برگزار و همچنین این مراسم به صورت وبینار برای پرستاران چهار شهرستان شرقی برگزار شد.

دکتر اویسی رئیس دانشگاه ضمن تبریک  پرستاران گفت: با تلاش های شبانه روزی مدافعان سلامت و همکاری مردم و ارگان ها تاکنون دانشگاه بم در برابر ویروس کرونا موفق عمل کرده است.

دکتر اویسی افزود: امسال با توجه به شرایط و محدودیت ها نسبت به سال های گذشته نتوانستیم به نحو شایسته از خدمات ارزنده پرستاران تقدیر و مراسم جشن برگزار کنیم.

 

در برابر حوادث و رویدادها، حضرت زینب(س) را باید الگو قرار داد

در ادامه امام جمعه شهرستان با بیان اینکه  حضرت زینب(س) الگوی صبر و استقامت است افزود: اگر نگاه ما نسبت به حوادث و رویدادها مانند حضرت زینب(س) باشد همه چیز زیبا خواهد شد.

وی همچنین از زحمات کادر درمان از جمله پزشکان و پرستاران که در شرایط سخت بیماری کرونا از جان و دل خدمت رسانی کردند تقدیر و تشکر کرد.

 

 با تلاش مدافعان سلامت و مردم، شهرستان بم وضعیت خوبی به لحاظ بیماری دارد

در این مراسم مهندس شهسوار پور فرماندار بم گفت: در مدت ده ماه که درگیر ویروس کرونا شده ایم ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی داشتیم و جلسات  متعددی را برگزار کردیم و از نزدیک شاهد تلاش های بی وقفه پزشکان و پرستاران بودیم تا شهر دچار بحران نشود.

شهسوار پور ضمن خداقوت و تبریک روز پرستار به پرستاران شهرستان شرق استان گفت: با کمک و تلاش های جهادی مدافعان سلامت، مردم و همه ارگان ها در پائیز وضعیت بیماری از حالت بد به وضعیت مناسب  رسیده است که جای تقدیر و تشکر دارد. 

 

پیشگیری بهتر از درمان است و با همدلی و اتحاد این ویروس ریشه کن خواهد شد

دکتر رئیسی معاون درمان دانشگاه گفت: درمان این بیماری بسیار سخت است و در بعضی شرایط قابل درمان نخواهد بود و جز پیشگیری راه مناسب تری نیست.

وی افزود: به واسطه تلاش ها در ستاد کرونا شهرستان و همکارانم  در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی امروزه چهار شهرستان شرقی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.

دکتر رئیسی ضمن تشکر از زحمات پرستاران گفت: با اتحاد و همدلی مردم، مسئولین و کادر درمان این ویروس ریشه کن خواهد شد.

 

در ادامه سخنرانی ها جهانپور رئیس نظام پرستاری بم گفت: هرجا از ظرفیت پرستاران استفاده شد کار به بهترین نحو ممکن انجام شده است و امروزه پرستاران در جهت مبارزه با ویروس کرونا با تمام توان تلاش میکنند.

وی افزود: در آینده ایی نزدیک جذب پرستار در کشور و منطقه شرق استان از طریق آزمون را خواهیم داشت.

جهانپورهمچنین  از همراهی و همدلی ستاد کرونا شهرستان و مدافعان سلامت شهرستان تقدیر کرد.

 

در این مراسم از 25 نفر از پرستاران، بهیاران، هوشبری و اورژانس پیش بیمارستانی نمونه شهرستان های شرق استان کرمان(بم، فهرج، نرماشیر و ریگان) با اهداء لوح و کارت هدیه تقدیر به عمل آمد.


1399/09/30
291