آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه

آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه


پژوهش يكي از اساسي‌ترين نيازها براي نيل به پيشرفت و توسعه همه‌جانبه يك كشور است، شاخص ارزشمندی که منجر به دانایی و توانایی جامعه، تولید اشتغال و ثروت، دستیابی به رفاه و امنیت اجتماعی و درنهایت استقلال، خودکفایی و اقتدار جامعه شده تا زمینه‌ساز آینده‌ای درخشان برای آن كشور باشد.

بی‌شک دستاوردهای بی شمار دانشگاه در حوزه پژوهش، تحقیقات و فناوری مرهون همت والای اعضای هیأت علمی، دانشجویان، پژوهشگران و کارکنان علاقه‌مند به این حوزه تحقیقاتی است و هفته پژوهش فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردهای این عزیزان و تقدیر از تلاش‌های ارزنده آنان در عرصه پژوهش و فناوری است.

امید است که با تلاش و همت شما تلاش‌گران این عرصه، شاهد موفقیت‌های چشم‌گیری در توسعه علمی شهرستان بم و درخشش میهن عزیزمان در فتح قله‌های علمی جهان باشیم.

به همین دلیل به مناسبت گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری آیین تقدیر و تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی بم مورخ  3دی ماه 1399 با حضور رئیس محترم دانشگاه آقای دکتر اویسی،آقای دکتر خسروی معاون تحقیقات و فناوری و دیگر اعضاء شورای پژوهشی در دفتر ریاست دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم از پژوهشگران برتر دانشگاه با تقدیم لوح یادبودی تقدیر شد.هم چنین به هر یک از پژوهشگران برتر،گرنت پژوهشگر برتر اختصاص پیدا خواهد کرد.

فهرست اسامی پژوهشگران برتر دانشگاه به شرح ذیل می باشد.

پژوهشگران برتر هیآت علمی:

1-محمدرضا کریمی زاده  دانشکده پزشکی

2-دکتر لاله سلیمانی زاده  دانشکده پرستاری و مامایی

3-دکتر محمدرضا حیدری دانشکده بهداشت

4-دکتر بهاره صالحی هیآت علمی پژوهشی

پژوهشگر برتر دانشجویی:

۵-نیلوفر ایزد دوست

 


1399/10/08
299