بیانیه روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه به مناسبت سالروز حماسه 9 دیماه 88

بیانیه روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه به مناسبت سالروز حماسه 9 دیماه 88

روابط عمومی معاونت آموزشی با صدور بیانیه ای سالروز حماسه 9 دیماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت.

متن این بیانیه به شرح ذیل است


ملّت ایران اسلامی با حضور آگاهانه و مقتدرانه  خود در نهم دیماه 88  در دفاع از ارزشهای اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظّم رهبری دست به خلق حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی زد که درحافظه تاریخ تا ابد باقی خواهد ماند.

در توصیف بصیرت و هوشیاری ملت شریف و فهیم ایران اسلامی، همین بس که مقام معظّم رهبری، فرمودند: "اگر صدها بار هم برای نعمت هوشیاری این ملّت سجده شکر به جای آورده شود، باز هم کم است"

آری حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی،  نقطه عطفی در تاریخ انقلاب به حساب می آید که عاشقان ولایت و رهبری در این حماسه دست دشمنان این مرز و بوم را بر همگان آشکار کردند و محاسبات آنها را در عرصه سیاسی به هم ریختند.

نهم دیماه 88 نماد عزّت، استقلال و بصیرت، مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های امام راحل(ره) ایستاده اند.

روابط عمومی معاونت آموزشی به نمایندگی از اعضای محترم هیأت علمی، مدیران و کارکنان حوزه آموزش دانشگاه علوم پزشکی بم، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه شکوهمند نهم دی ماه 88 و تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از درگاه خداوند منان سلامتی و عزت برای ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی و سربلندی و پیشرفت این نظام الهی را مسئلت می نماید.

 


1399/10/09
162