نشست شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور مسئولین شرق استان کرمان

نشست شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور مسئولین شرق استان کرمان

جلسه شورای معاونین دانشگاه علوم پزشکی با حضورنماینده مردم شرق استان در مجلس، امام جمعه، فرماندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد. 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم؛ صبح امروز جلسه شورای معاونین دانشگاه با هدف بررسی و ارائه گزارش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام دانشی امام جمعه، مهندس شهسوارپور فرماندار، دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم، معاونین و مدیران ستادی در سالن سلامت ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد.

 

بیست هزار مترمربع فضای آموزشی در بم ساخته خواهد شد

دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم  ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه(س) و سالروز شهادت سردار سلیمانی  در گزارش عملکرد دانشگاه گفت: بیش از 20 پروژه عمرانی قابل افتتاح اعم از مراکزجامع سلامت، خانه های بهداشت، پانسیون های پزشک، فضای های آموزشی و درمانی در چهار شهرستان شرق استان کرمان تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص بیمارستان شهرستان فهرج عنوان کرد: با پیگیری و تلاش همکارانم در دانشگاه عملیات عمرانی ساختمان بیمارستان رو به اتمام است و با نصب مراحل تاسیساتی و تجهیزات در آینده ایی نزدیک قابل بهره برداری خواهد بود وی همچنین گفت با پیگیری هایی که از طرف نماینده شرق استان در مجلس انجام گرفت بخش مهمی از تجهیزات بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) شهرستان فهرج از وزارتخانه تحویل دانشگاه و بیمارستان خواهد شد و بخش اورژانس، آزمایشگاه و رادیولوژی بزودی افتتاح می  شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم عنوان کرد: با پیگیری ها و حمایت های دکتر غضنفرآبادی نماینده مردم در مجلس، اعتبار ساخت بیست هزار مترمربع فضای آموزشی در ردیف بودجه سال آینده قرار گرفت که کار بسیار عظیمی است و در آینده ایی نزدیک کلنگ ساخت این فضای آموزشی به زمین زده خواهد شد.

دکتر اویسی  افزود: در طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج پایش خوبی در سطح چهار شهرستان اتفاق افتاد که با این طرح هوشمندانه توانستیم میزان شیوع این بیماری را تاحد زیادی کنترل کنیم .

وی همچنین از افتتاح سه پروژه عمرانی در بیمارستان پاستور از جمله بخش الحاقی سی سی یو، فضای آموزشی بیمارستان و رونمایی از دستگاه سی تی اسکن اهدایی بانک جهانی خبر با هزینه ایی بالغ بر 30 میلیارد تومان خبر داد و افزود بیمارستان پاستور تنها بیمارستانی در استان است که مجهز به دو دستگاه سی تی اسکن است.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی در خصوص دستگاه ام آر آی عنوان کرد نصب تجهیزات دستگاه انجام شده است با مکاتباتی که با وزارتخانه انجام شده است منتظر راه اندازی آن از طرف شرکت پشتیبان هستیم 

دکتر اویسی در خصوص بیمارستان 202 تختخوابی با بیان اینکه پروژه در حال حاضر متوقف است افزود: امیدواریم پیمانکار آن هرچه سریعتر معرفی و عملیات عمرانی آن آغاز شود.

 

دانشگاه علوم پزشکی بم به عنوان یک گوهر در منطقه شرق استان کرمان است 

حجت الاسلام دکتر  غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه(س) و درگذشت عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی و سالروز شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی را تسلیت عرض کرد و افزود: حاج قاسم به عنوان یک قهرمان واقعی و یک اسطوره حقیقی در تاریخ اسلام و جهان ماندگار است.

دکتر غضنفرآبادی عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بم به عنوان یک گوهر در منطقه شرق استان کرمان است و از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که امروز این منطقه پروژه های حوزه سلامت را در مناطق محروم به مرحله بهره برداری رسانده است.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر پیگیری های دکتر اویسی و همکارانشان نبود امروز  اعتبار ساخت 20 هزار متر مربع فضای آموزشی در ردیف بودجه قرار نمی گرفت و در سال های آینده این منطقه به عنوان چهره علمی شهر خواهد شد.

وی همچنین از خدمات ارزنده پزشکان و پرستاران که در این شرایط سخت تلاش میکنند  تقدیر کرد و افزود: بایستی از ظرفیت های بومی هر منطقه در بیمارستان های شرق استان استفاده کنیم.

در این مراسم حجت الاسلام دانشی امام جمعه و مهندس شهسوار پور فرماندار بم نیز پیرامون مسائل بهداشت و درمان منطقه صحبت کردند.


1399/10/16
278