اصلاحیه اطلاعیه آزمون استخدام پیمانی سال 1399

اصلاحیه اطلاعیه آزمون استخدام پیمانی سال 1399

اطلاعيه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره اعلام شغل محلهای جدید، علاوه بر شغل محلهای درج شده در دفترچه‌ راهنماي ثبت‌نام آزمون استخدامی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی کشور سال 1399 

 


اطلاعیه شماره 1: به اطلاع متقاضیان استخدام پیمانی می رساند اصلاحیه دفترچه استخدام پیمانی درسال 99 انجام گرفته و ظرفیتهای جدید از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس  sanjesh.org ( قسمت سایر آزمونهای استخدامی)اعلام می گردد و مهلت ثبت نام تا تاریخ 1399/10/25 تمدید گردیده است .

اطلاعیه شماره 2:  کارکنان قرارداد کار معین ، کارگری ، شرکتی ، طرح پزشکان و پیراپزشکان و متعهدین خدمت که در راستای وظایف و ماموریتهای محوله مستقیما در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کووید 19 در مراکز درمانی و بهداشتی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بم خدمت نموده یا می نمایند مشمول استفاده از امتیازات این دستورالعمل خواهند بود .

اطلاعیه شماره 3: بعد از اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی ، صرفا برای داوطلبانی که با محاسبه امتیاز خود اظهاری کرونا جزء معرفی شدگان برای بررسی مدارک می باشند ، فرم مربوطه تکمیل می شود .

اطلاعیه شماره 4: تعیین واحدهای درمانی، بهداشتی و فوریتهای پزشکی زیر مجموعه دانشگاه در بازه زمانی فراگیری کرونا به عنوان واحد درگیر مستقیم توسط کمیته تعیین شده مطابق دستورالعمل اعلام شده صورت خواهد گرفت.

اطلاعیه شماره5 :  جداول حاوی اطلاعات مربوط به شغل محل های جدید، (علاوه بر شغل محلهای درج شده در دفترچه راهنما) طی اطلاعیه‌ای در روز دوشنبه مورخ 99/10/22 از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

دانلود دفنرچه شماره 1

دانلود دفترچه شماره 2

دانلود دفترچه شماره 3


1399/10/22
1677