دیدار معاون توسعه دانشگاه با فرماندار شهرستان ریگان

دیدار معاون توسعه دانشگاه با فرماندار شهرستان ریگان

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی بم  از افتتاح بیشتر پروژه های عمرانی حوزه بهداشت و درمان شهرستان ریگان تا پایان سال خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع دانشگاه علوم پزشکی بم‌، صبح روز سه شنبه 30 دی ماه دکتر رجایی معاون توسعه دانشگاه به اتفاق مهندس مشکی مدیر پشتیبانی و مهندس قطبی نژاد رییس اداره بازرسی با مهندس باقری فرماندار ریگان دیدار و در خصوص پروژه های عمرانی حوزه بهداشت و درمان گفتگو کردند. 

در این  دیدار دکتر رجایی گفت: بیشتر پروژه های عمرانی از جمله مراکز جامع سلامت، خانه های بهداشت، پایگاه اورژانس‌ و پانسیون های پزشک در شهرستان ریگان تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید. 

وی گفت: بیمارستان ریگان در ردیف بودجه قرار نگرفته بود که با پیگیری هایی صورت گرفته ، اکنون در ردیف بودجه  است همچنین با نشست هایی که در وزارتخانه داشتیم توسعه بیمارستان ریگان در برنامه ها قرار گرفت. معاون توسعه دانشگاه افزود: پروژه مسکن متخصصین هم تا چندماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

وی در خصوص جذب نیرو گفت: در سال 99 در حدود 405 نفر نیرو با شرکت در آزمون استخدامی بهمن ماه وزارت بهداشت در واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی  در رشته های مختلف جذب خواهند شد همچنین جذب نیروی خدمات و نگهبان نیز فقط از طریق آزمون های کمیته جذب دانشگاه انجام می شود و الویت با بومی در هر منطقه خواهد بودو اگر مدیری در حوزه بهداشت ودرمان شرق استان نیرویی خارج از کمیته جذب و آزمون بکار گیرد تخلف کرده و برخورد جدی صورت خواهد گرفت و به کمیته تخلفات اداری معرفی خواهد شد. 

در ادامه این نشست مهندس باقری فرماندار ریگان از همه دست‌اندرکاران حوزه دانشگاه علوم پزشکی تقدیر کرد و راه اندازی مراکز بهداشتی و درمانی  را نعمتی برای مردم محروم منطقه دانست و خواستار جذب نیروهای تخصصی کارآمد و با اولویت نیروهای بومی در منطقه شد. 

این دیدار در دفتر فرماندار شهرستان ریگان برگزار شد.

 


1399/11/01
269