پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، دکتر عباس جهان آراء همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی( رحمت الله علیه)، با صدور پیامی آغاز ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی به ویژه جامعه دانشگاهی و دانشجویی کشور،  تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است.


جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا اسرا -۸۱)

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است

دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطفی با شکوه، در تاریخ مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران علیه ظلم و بی عدالتی است. دهه فجر سرآغاز استقرار انقلابی الهی است که با تأسی از حماسه عظیم حسینی با رهبری پیامبرگونه امام خمینی(ره) و پشتوانه آحاد ملت بویژه خون پاک شهدا به بار نشست و در ادامه با وحدت کلمه، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، سرمشق و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت های مظلوم سراسر دنیا شد.

در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با وجود تحمیل جنگ، تحریم، ترور دانشمندان هسته ای به ویژه ترور ناجوانمردانه سردارحاج قاسم سلیمانی توسط تروریسم دولتی آمریکا با اقتدار می توان از پیشرفت های حوزه علوم پزشکی کشور بعد از انقلاب اسلامی دفاع کرد.

اکنون بعد از گذشت پنج سال از اجرای برنامه های طرح تحول و نوآوری در آموزش،  دانشگاههای علوم پزشکی به دستاوردهای ارزشمندی در سایر حوزه ها به خصوص حوزه آموزش و سلامت دست یافته اند و با قدرت در مبارزه با کرونا که یک پاندمی جهانی محسوب می شود، موفق عمل کرده و توانسته اند همگام با کشورهای طراز اول جهانی به ساخت واکسن کرونا دست بزنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، یاد و خاطر بنیانگذار کبیر انقلاب امام راحل و شهدای گرانقدر به ویژه شهدای عزیز مدافع سلامت،  ایام فرخنده دهه فجر را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی به ویژه جامعه دانشگاهی، کارکنان، اساتید و دانشجویان عزیز دانشگاه علوم پزشکی بم، تبریک و تهنیت عرض نموده و  امید است که با همدلی و همزبانی همچنان پرتلاش درعرصه علم حرکت کنیم.


1399/11/11
203