مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی بیمارستان پاستور بم

مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی بیمارستان پاستور بم

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، مراسم تکریم و معارفه معاون آموزشی بیمارستان پاستور بم با رعایت پروتکل های بهداشتی و حضور تعدادی از مسئولین و مدیران حوزه آموزش،  برگزار شد.


در ابتدای مراسم  دکتر جهان آراء هدف از برگزاری این جلسه را تکریم و تشکر از زحمات ارزشمند سرکار خانم دکتر عارف کیا و قدردانی از قبول مسئولیت سرکار خانم دکتر رحمانی، بیان کردند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم،  از زحمات و تلاش های خانم دکتر عارف کیا در مدت تصدی معاون آموزشی بیمارستان که با تلاش و همت خالصانه برای پیشرفت امورآموزشی بیمارستان نقش به سزایی ایفا نمودند، تقدیر و تشکر نمودند و برای خانم دکتر رحمانی در سمت جدید آرزوی موفقیت کردند.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با حضور سرکار خانم دکتر فاطمه رحمانی بیشتراز گذشته شاهد پیشرفت های قابل توجهی در امر آموزش و پژوهش بیمارستان باشیم.

در پایان دکتر رحمانی ضمن تقدیر و تشکر از ریاست بیمارستان پاستور و معاون آموزشی دانشگاه، تصریح نمود: امیدوارم با همکاری و مساعدت مجموعه مدیریت و کارکنان حوزه آموزش بتوانیم پیشرفت های قابل توجهی در حوزه آموزش بیمارستان کسب نماییم.

لازم به ذکر است بعد از پایان مراسم، معاون آموزشی دانشگاه به اتفاق معاون آموزشی بیمارستان و با همراهی جمعی از مسئولین و مدیران حاضر در جلسه از بخش های آموزشی بیمارستان بازدید بعمل آوردند.


1399/11/15
340