مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود با حضور رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود با حضور رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد

مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود با حضور رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بم؛ دکتر عباس زاده در جمع دانشجویان جدید الورود گفت: رشته های دانشگاه های علوم پزشکی متمایز از سایر رشته های دانشگاه ها هستند زیرا کار شما در آینده با انسان است و هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به انسان نیست و دانشجویان باید شکرگذار و خوشحال باشند که در این دانشگاه ها پذیرفته شده اند. وی همچنین چهار عنصر ارزش گذاری و یافتن ارزش ها، سخت کوشی، ادب دانشجویی، ایمان و معنویت را عامل رشد و تعالی دانشجویان دانست و گفت: امید است در آینده از شما جوانان در حوزه های مختلف کشور چهره های شاخص داشته باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، بم را که در مسیر گفتگوی تمدن ها نقش ایفا کرده  یکی از قدیمی ترین و فرهنگی ترین شهرهای استان کرمان دانست و از نخل به عنوان سمبل رشد و تعالی یاد کرد.

معاون فرهنگی و دانشجویی نیز دانشجویان را پژوهشگر دانست و گفت: دانشجویان باید در مسائل علمی به روز و نسبت به مسائل مختلف جامعه مطالعه و ارتباط بین  دانشگاه و جامعه را برقرار کنند. مهندس بنی اسدی از دانشجویان خواست تا در حوزه  فرهنگی و دانشجویی همکاری گسترده داشته باشند و از حمایت های رییس دانشگاه در این حوزه تشکر کرد.

رییس دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: اهمیت دادن به دانشگاه ، آینده روشن هر کشور است و اگر فارغ التحصیل جهت دار باشد ما جامعه ای پویا خواهیم داشت. همچنین تعهد و تخصص را عامل موفقیت دانست و بهداشت و درمان را مهم ارزیابی کرد.

وی همچنین از دواج دانشجویی در دانشگاه، سفرهای زیارتی، بحث پرسش و پاسخ را از مهم ترین برنامه های این نهاد دانست.

 

این مراسم با همت معاونت فرهنگی و دانشجویی  و با سخنرانی معاون آموزشی خانم دکتر قاسمی و معاون تحقیقات وفناوری خانم دکتر برهانی و تشکل های دانشجویی صبح امروز در تالار پرستو ارگ جدید بم  برگزار و از دونفر از اساتید برتر دانشگاه در جشنواره قرآن و عترت و یک نفر. از دانشجویان در بخش شعر طنز تقدیر شد. در حاشیه این مراسم رئیس دانشگاه به همراه معاونین از غرفه های فرهنگی و دانشجویی دیدن کردند.


1397/08/03
695