بازدید معاون آموزشی دانشگاه از مراکز آزمون الکترونیک و آموزش مجازی

بازدید معاون آموزشی دانشگاه از مراکز آزمون الکترونیک و آموزش مجازی

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، دکتر جهان آراء با همراهی دکتر طولابی مدیر آموزش و دکتر میرزایی مدیر مرکز مطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی دانشگاه از مرکز آزمون الکترونیک و مرکز آموزش مجازی  بازدید بعمل آوردند.


در این بازدید دکتر جهان آراء ضمن مناسب ارزیابی نمودن زیرساخت های لازم در برگزاری آزمون ها بصورت الکترونیک؛ اظهار داشتند: گامهای بزرگی در عرصه الکترونیکی شدن آزمون ها  در دانشگاه برداشته شده است که امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب و استانداردی جهت ارتقای سیستم های مرکز آزمون در اختیار داریم و به زودی در این مسیر اقدامات شایانی انجام خواهیم داد.

ایشان همچنین در بازدید از مرکز آموزش مجازی که مهرماه امسال افتتاح گردید، افزود: مرکز آموزش مجازی دانشگاه از استانداردهای لازم در خصوص تدوین و تولید محتوا الکترونیک برخوردار می باشد.

وی یکی از دغدغه های حال حاضر آموزش را عدم فرایند بارگذاری تولید محتوا در سامانه موکس آرمان دانست و تأکید کرد:  براساس دستورالعمل آموزش مجازی، اعضای محترم هیأت علمی دانشگاه در انجام فرایند تولید محتوا و بارگذاری آن در موکس آرمان، لازم است با جدیت در این عرصه وارد شوند.


1399/11/19
200