پیام تبریک حجت الاسلام مظاهری نیا به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

پیام تبریک حجت الاسلام مظاهری نیا به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

حجت الاسلام مظاهری نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پیام تبریکی صادر نمود.


 به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی متن پیام تبریک مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی  بم به مناسبت آغاز چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی منتشر شد.

متن پیام بدین شرح است: 

 

 

وَمَنْ يُعَظِّمْ شَعَائِرَ اللَّهِ فَإِنَّهَا مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ (حج 32)

 

در حالی وارد چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی می شویم که با تلاش مجاهدانه مدافعان سلامت(اعم از پزشکان و پرستاران) و عملکرد جهادی مسئولین وزارت بهداشت و ارگانهای دیگر مثل سپاه پاسداران و مجموعه بسیج و مردم عزیز با طرح محله محور شهید سلیمانی ؛ الحمدلله شاهد کم شدن تلفات فوت و  کم کردن آمال مردم در از دست دادن  عده ای از هموطنانمان  شد. البته که این آزمون سخت   باعث آغاز دور جدید ی از تحولات در مواجهه با مشکلات  شد که   ان شاالله  با عنایت خداوند متعال نظام اسلامی با سربلندی از این بحران هم موفق بیرون خواهد آمد. .

باید بدانیم که  ورود  به  دهه  پنجم انقلاب اسلامی ایران ،با وجود تقدیم هزاران شهید در این راه ،مسئولیت همگان را   در این زمینه برای ادامه مسیر سنگین کرده است؛انقلاب شکوهمند ایران اسلامی با رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب ،حضرت امام  خمینی  با تکیه بر  از خود گذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن ،اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت  امام حسین (ع) در کربلا شکل گرفته و مردمان ایران زمین برای تحقق آرمان هایشان پا به میدان گذاشتند و لحظه ای از خواسته خود عقب نشینی نکردند.

دهه فجر انقلاب اسلامی یکی از ایام الله است و به فرمایش مقام معظم رهبری ایام الله روزی    است که دست قدرت و اراده خدا را می توان دید .

چهل و دومین سالگرد ایام الله دهه فجر و تحقق وعده نصرت الهی را  به مقام معظم رهبری و تمامی ملت ایران اسلامی و به ویژه جامعه دانشگاهیان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال موفقیت و سلامتی همگان را  آرزومندم.

 

محسن مظاهری نیا

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بم

 


1399/11/22
189