پیام تبریک دکتر جعفری، مدیر واحد فرهنگی دانشکده پرستاری به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

پیام تبریک دکتر جعفری، مدیر واحد فرهنگی دانشکده پرستاری به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی


 

مدیر فرهنگی دانشکده پرستاری مامایی، طی پیامی  فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت و بر تداوم ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی تأکید کرد . 

در این پیام آمده است:

دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و ندای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد.

انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوهمند حماسه ای است که در ۲۲ بهمن ، روز پیروزی حق بر باطل و روز رهایی ملت بزرگ ایران تولدی دوباره یافت و اندیشه معنوی و پاکی که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر این مرز و بوم ، فرا رسیدن ۲۲ بهمن ، سرآغاز چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به محضر رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، مردم متدین دارالصابرین بم، کلیه همکاران و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بم و  ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی تبریک عرض مینمایم و از درگاه ایزد منان، عزت ایران اسلامی و  دستیابی به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه همدلی و وفاق خواستارم.


1399/11/22
155