اولین جلسه کارگروه مشورتی فرهنگی و دانشجویی منطقه ۸ کشور برگزار شد

اولین جلسه کارگروه مشورتی فرهنگی و دانشجویی منطقه ۸ کشور برگزار شد

اولین جلسه کارگروه مشورتی فرهنگی و دانشجویی منطقه ۸ کشور، ظهر امروز 26 بهمن ماه ساعت ۱۳ به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص اهداف و برنامه‌های کارگروه‌های مشورتی امور فرهنگی و دانشجویی به صورت وبیناری برگزار شد.  


به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، اولین جلسه کارگروه مشورتی فرهنگی و دانشجویی منطقه ۸ کشور، ظهر امروز26 بهمن ماه ساعت ۱۳ به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص اهداف و برنامه‌های کارگروه‌های مشورتی امور فرهنگی و دانشجویی به صورت وبیناری برگزار شد.

شایان ذکر است؛ در دانشگاه علوم پزشکی بم نیز این جلسه با حضور محمد غضنفرآبادی معاون دانشجویی و فرهنگی به عنوان رئیس کارگروه دانشگاه علوم پزشکی بم، صادق خدابخش زاده مدیر دانشجویی و زهره مکارم مدیر فرهنگی و صحرا ناصری به عنوان کارشناس مسئول کارگروه مشورتی دانشگاه بم در سالن کنفرانس ستاد مرکزی تشکیل گردید.

در این جلسه، معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم ضمن ابراز خشنودی از برگزاری این جلسه، راجع به اهمیت توجه به بحث حمایتی و انگیزشی ویژه ی کارمندان مشغول به فعالیت در حوزه ی دانشجویی و فرهنگی در خصوص رتبه بندی علمی (سامانه رعد) تاکید کرد.

گفتنی است؛ بررسی و رفع مشکلات چارت سازمانی حوزه معاونت فرهنگی و  دانشجویی از دیگر مواردی بود که در این جلسه بیان شد.

در انتهای این نشست، سایر معاونین دانشگاه های منطقه 8 کشور، به ارائه ی پیشنهادات خود در خصوص آیتم های مطرح شده در دستور جلسه پرداختند.


1399/11/26
156