فراخوان جشنواره عکس، فیلم و نمایشگاه «روایت همدلی» ویژه سازمان ها و دانشکده ها / مراکز تابعه

فراخوان جشنواره عکس، فیلم و نمایشگاه «روایت همدلی» ویژه سازمان ها و دانشکده ها / مراکز تابعه


در روزگار ما، بحرانی  به نام همه گیری کرونا؛ جهان را متاثر کرده و لحظاتی دشوار و جانکاه برای مردمان رقم زده است. کرونا همانند هر واقعه ی تلخ دیگر ،با گذر زمان و با صبر و تحمل و تدبیر خواهد گذشت؛ در کنار همه تلخی ها و نامهربانی های این حادثه سخت؛ کسانی بودند که با ایثارگری و از جان گذشتکی صحنه هایی زیبا، دلنشین و آسمانی خلق کردند که برای همیشه در حافظه تاریخی ماندگار خواهد شد.

عکس و فیلم ، ثبت لحظاتی  است که با گذشت زمان خاطره می شود.صامت مصوتی است که در چشم بر هم زدنی با هر زبانی سخن می گوید و مرزهای قراردادی را با پیوند چشم و دل و احساس در می نوردد و بر جان هر بیننده می نشیند.

از آغاز پیدایش هنر عکاسی و هنر هفتم تاکنون، رخدادهای بسیاری در قاب زمان ثبت شده است. اشک ها و لبخند های بی شماری  در نقطه طلایی کادر دوربین جای گرفته  تا زودتر بر دل مخاطب بنشیند.

سند ماندگاری که جنگ ها و پیروزی ها، زخم و دردها، تولد ها و مرگ ها، جاذبه های طبیعی و میراث فرهنگی و  تاریخی، آداب و رسوم اقوام و قبایل و ملل، حوادث طبیعی و غیر طبیعی  و....را ماندگار می کند عکس و فیلم  است.

به همین منظور مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در نظر دارد برای ماندگاری روایت تصویری  تلاش ها و جان نثاری مدافعان سلامت بعنوان پیشگامان خط مقدم مقابله با کرونا و همچنین مردمی که جانانه به میدان آمدند و با حمایت و همدلی خود عبور از این بحران را ممکن کردند؛ جشنواره عکس، فیلم و نمایشگاه «روایت همدلی» را برگزار می کند.این جشنواره  در سطح دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور و سازمان های تابعه وزارت بهداشت  با اهداف و شرایط زیر برگزار می شود. فایل شرایط و ضوابط را جهت اطلاع و شکرت در جشنواره مطالعه فرمایید


1399/11/28
224