مراسم تکریم و معارفه سرپرست مرکز بهداشت بم

مراسم تکریم و معارفه سرپرست مرکز بهداشت بم

مراسم معارفه سرپرست جدید مرکز بهداشت بم با حضور معاونین توسعه و بهداشتی برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم؛ دکتر محسن رجایی معاون توسعه دانشگاه در جمع پرسنل مرکز بهداشت بم حوزه بهداشت را مهم ارزیابی کرد و افزود؛ اگر پیشگیری های کارشناسان بهداشتی نباشد قطعاً در حوزه درمان کار بسیار سخت خواهد شد.

وی با اشاره به یکساله شدن کرونا در کشور ایران گفت: زحمات کادر بهداشت یکی از عوامل تاثیر گذار در پیشگیری از کرونا و شناسایی افراد مبتلا به این بیماری بود که امروزه دانشگاه علوم پزشکی بم به لحاظ آماری جایگاه بهتری نسبت به سایر دانشگاه های منطقه دارد.

دکتر رجایی گفت: در آزمون استخدامی  24 بهمن که جمعه گذشته برگزار شد وزارت بهداشت جذب 58 نفر را در نظر گرفته بود که  با پیگیری های رئیس دانشگاه میزان جذب  به 402 نفر افزایش پیدا کرد.

وی نیروی انسانی را مهم ترین سرمایه دانشگاه عنوان کرد و افزود تمام تلاشمان را در جهت رفاه و پرداخت به موقع مطالبات پرسنل به کار خواهیم گرفت.

 

در ادامه دکتر شیرین نصری معاون بهداشتی دانشگاه از زحمات شبانه روزی کادر بهداشت قدردانی کرد و افزود در طرح بسیج ملی مقابله با بیماری کووید19 کادر بهداشت در خط مقدم پیشگیری و شناسایی افراد مشکوک و مبتلا به بیماری قرار داشتند تا افراد کمتری به این بیماری مبتلا شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه همچنین از زحمات دکتررجایی در دوران مسئولیت ریاست مرکز بهداشت بم تشکر و برای سرپرست جدیدمرکز بهداشت آرزوی موفقیت کرد.

در پایان این مراسم دکتر حمید بارانی با حکم دکتر مازیار اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی به عنوان سرپرست جدید مرکز بهداشت شهرستان بم معرفی شد.

گفتنی است؛ دکتر محسن رجایی  پیش از قبول مسئولیت معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، ریاست مرکز بهداشت بم را عهده دار بود.


1399/11/28
440