برگزاری جلسه اعتباربخشی آموزشی دوره پزشکی عمومی در بیمارستان پاستور بم

برگزاری جلسه اعتباربخشی آموزشی دوره پزشکی عمومی در بیمارستان پاستور بم

در نشستی با حضور معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم، فرآيند اعتبار بخشي پزشكي عمومي دانشكده پزشكي به تفصيل مطرح و راهكارهاي موجود براي رفع نواقص احتمالي ارائه گرديد.


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، دکتر جهان آراء با قدردانی از حضور رئیس بیمارستان پاستور در جلسه اعتباربخشی آموزشی دوره پزشکی عمومی و سایر مدیران حاضر در جلسه گفت: دانشگاه علوم پزشکی بم دارای پتانسیل و ظرفیت‌های  مناسبی است که با تعامل و همکاری و وجود مدیران دلسوز می توانیم در جهت ارتقای کیفیت آموزش و توسعه فضاهای آموزشی در دانشگاه حرکت نماییم.

معاون آموزشی دانشگاه وجود این تعامل را بین مدیران بیمارستان آموزشی درمانی پاستور بم را بسیار اثربخش دانست و افزود: امروز همه باید بخش پزشکی کشور را برای ایجاد سلامت جامعه و آموزش نیروی کارآمد و ماهر حمایت نمایند.

دکتر جهان آراء، تأکید کرد: آموزش دانشجویان پزشکی که مستقیم با سلامت جامعه در ارتباط هستند از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد و باید آموزش این دانشجویان بصورت برخورد دست اول با بیمار صورت پذیرد تا کیفیت آموزش ارتقاء یابد.

وی درباره اعتباربخشی آموزشی دوره پزشکی عمومی دانشکده پزشکی، گفت: پس از ارزیابی و اعتباربخشی در سال گذشته، نکات مطرح‌شده  در چندین جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در اسرع وقت اقدامات لازم برای رفع نواقص اعلام شده انجام شود.


1399/12/03
135