پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز پدر

پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت ولادت امام علی(ع) و روز پدر

دکتر جهان آراء در پیامی ولادت با سعادت امام علی(ع) و روز پدر را به تمامی مسلمانان جهان، جامعه دانشگاهی و دانشجویی به ویژه تلاشگران و مدافعان سلامت، تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛


ماه رجب، ماه میلاد یگانه مردی که در خانه کعبه چشم به جهان گشود. مولود کعبه، حضرت علی(ع) جلوه زیبایی از آزادگی و اخلاص، نماد ایمان، عدالت، دانش آموخته و تربیت یافته مکتب نبی مکرم اسلام(ص) است. آزادمنشی، حقیقت جویی و شجاعت علی(ع) در اسلام بی نظیر و بی بدیل بوده و علم، ایمان،صداقت، وفاداریش در عمق تاریخ مانده است. نامگذاری تاریخ ولادت امام علی(ع) با نام روز پدر در تقویم کشورمان نشان از جایگاه شامخ پدران دارد.

اینجانب سالروز ولادت امیر مومنان حضرت علی(ع)، اسوه خردورزان، سرچشمه عدالت، حقیقت و امامت که به روز پدر و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به تمامی مسلمانان جهان، جامعه دانشگاهی و دانشچویی به ویژه تلاشگران و مدافعان سلامت که دلسوزانه و پدرانه در این سنگر در حال دفاع از سلامت مردم کشورمان هستند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم .

امید است با استعانت از خداوند منان و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمتگزاری به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه دانشجویان عزیز که آینده سازان این کشور هستند، گام برداریم.


1399/12/06
190