برگزاری آزمون کشوری علوم پایه و پیش کارورزی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بم

برگزاری آزمون کشوری علوم پایه و پیش کارورزی دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی بم

آزمون علوم پايه و پيش کارورزي بصورت صدرصد الکترونيک درمرکز آزمون الکترونیک دانشگاه همزمان با سراسر کشور روز پنج شنبه چهاردهم اسفندماه سال جاری در دونوبت صبح و عصر، برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، دکتر طولابی از برگزاری آزمون کشوري علوم پايه و پيش کارورزي بصورت صدرصد الکترونيک در دانشگاه علوم پزشکی بم، خبر داد.

مدیر امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، گفت: این آزمون همزمان با سراسر کشور با تعداد 23دانشجو علوم پایه و 35 دانشجو پیش کارورزی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برگزار شد.

وی با اشاره به زیرساخت های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم در برگزاری این آزمون، خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بم با توسعه و تجهیز امکانات آموزشی به خصوص در راستای تحقق اهداف برنامه های طرح تحول و نوآوری در آموزش، گام های موثری برداشته است و در حال حاضر مرکز آزمون الکترونیک قابلیت ارتقاء به بیش از 200 گامپیوتر جهت برگزاری آزمونهای مبتنی بر کامپیوتر را دارد.

دکتر طولابی در پایان از تمامی عوامل اجرایی به ویژه مدیریت حراست دانشگاه علوم پزشکی کرمان و بم که نهایت همکاری را در برگزاری این آزمون با معاونت آموزشی داشته اند، قدردانی و تشکر نمود. 


1399/12/14
241