پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص)

پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص)

دکتر عباس جهان آراء طی پیامی فرا رسیدن سالروز مبعث پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و جامعه دانشگاهی و دانشجویی تبریک گفتند.

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، متن این پیام بدین شرح می باشد؛


اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ

بیست و هفتم رجب سالروز برانگیخته شدن پیامبر عظیم الشأن اسلام، گل سرسبد بوستان هستى، پیام آور رحمت و مهربانی، حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله یکی از روزهای بزرگ خداوند است.

روزی که پروردگار یکتا نعمت بعثت را بر آخرین فرستاده خویش، فخر کائنات و گنجینه اسرار الهی ارزانی داشت و آن را وسیله ای برای هدایت انسان از ظلمات و تاریکی به سوی نور و روشنایی قرار داد.

حمد و سپاس از آن خداوندي است كه خوان نعماتش را براي تمامي مخلوقات خويش گشوده و پیامبران را با نام مسمای حجت های ظاهری و عقل را در وجه حجت باطنی بر آدمیان نازل فرمود تا فهم آیات الهی و حکمت خلقت کائنات مضاعف در روح و جان بشر آمیخته گردد.

اینجانب فرارسیدن مبعث نورانی پیام آور بزرگ توحید، عدالت و وحدت و بعثت شورانگیز و شوق آفرین اشرف و خاتم پیامبران را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و جامعه دانشگاهی و دانشجویی تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال برای ملت شریف ایران اسلامی آرزوی توفیق و بهروزی و سلامتی مسئلت دارم.


1399/12/20
186