پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت فرا رسیدن سال نو

پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت فرا رسیدن سال نو

به گزارش روابط عمومی معاون آموزشی دانشگاه؛ دکتر جهان آراء طی پیامی فرارسیدن عید نوروز را به جامعه دانشگاهی و دانشجویی تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:


نوروز باستانی و بهار از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند. نوروز برای ملت ما الگویی از همدلی و مهربانی به عنوان تنها رمز پیروزی و بهروزی است؛ و پیام مشترک آن،  نوشدن و بازآفرینی برای طبیعت و انسان است. سال نو همیشه نوید بخش افکار و تصمیم های تازه ای برای آینده است. آینده ای که همه امید داریم بهتر از گذشته باشد.

شروع این حرکت در سال جدید مزین و همراه شده با شميم عطر اعياد شعبانيه، اميد است با تأسي از رهنمودهای مقام معظم رهبري (مدظله العالي) سالي سراسر از تلاش و حرکت و تعالي براي ايران اسلامي داشته باشيم.

 امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، پشتیبانی ها و موانع زدایی نامگذاری گردیده؛ امید است درسايه توجهات حضرت ولي عصر (عج) و توصيه هاي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) بيش از پيش تلاش نموده تا مرزهاي پيشرفت علمي را در اين مرزوبوم درنورديده و ازپرچمداران توسعه علم در جهان باشيم.

اينجانب حلول سال نو را به محضر ریاست محترم دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه، اعضای هیأت علمی، کارکنان و دانشجویان عزیز که با همراهي‌ها و پشتيباني‌هاي خوب و دلگرم کننده  و ارزشمندشان در پیشرفت دانشگاه و هدایت و پیشبرد حوزه معاونت آموزشی تلاش نمودند؛ تبریک عرض نمایم.

در پایان از درگاه باریتعالی سالي سرشار از خير و برکت به همراه سلامتي، شور و نشاط و مملو از توکل الهي براي همگان، خواستارم.


1399/12/30
224