جلسه مشترک شورای اداری و ستاد کرونا شهرستان بم

جلسه مشترک شورای اداری و ستاد کرونا شهرستان بم

جلسه مشترک شورای اداری و ستاد کرونا به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه و روسای ادارات شهرستان بم برگزار شد. 


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم‌؛  صبح امروز سه شنبه 17 فروردین ماه دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در خصوص آخرین وضعیت کرونا در منطقه شرق استان گفت: در طول تعطیلات نوروزی یک فوتی قطعی و ۴ فوتی مشکوک داشتیم و همچنین روند بیماران کرونا صعودی است. 

دکتر اویسی افزود: ما تمامی موارد ابتلا به کرونا را در شرایط فعلی از نوع جهش یافته (انگلیسی) در نظر میگیریم و تجربه نشان داده که تا یک ماه آینده احتمالا وارد پیک چهارم این بیماری  شویم.

در ابتدای این جلسه هادی شهسوار پور فرماندار بم گفت: علی رغم اینکه تاکید شد به سفر نروید و میهمانی برگزار نشود اما این اتفاقات افتاد، دانشگاه علوم پزشکی بم طبق آمار از آبان تا به امروز روند ثابتی داشته است، بهرحال وضعیت پایدار در سطح کشور داشته‌ایم اما افزایش آمار، باعث شد زنگ خطر به صدا درآید.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنیم وارد پیک چهارم خواهیم شد و محدودیتها دوباره برمیگردند و این یعنی بازار، اقتصاد و… مختل میشوند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: افزایش ۳ برابری بیماران سرپایی زنگ خطری برای منطقه شرق استان است.

 

گفتنی است جلسه مشترک شورای اداری و ستاد کرونا شهرستان با حضور امام جمعه و تعدادی از روسای ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری بم برگزار شد.


1400/01/17
254