دوره فرهنگی – قرآنی "رایحه رمضان" در دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار می‌شود

دوره فرهنگی – قرآنی "رایحه رمضان" در دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار می‌شود

دوره فرهنگی – قرآنی "رایحه رمضان" به همت کانون قران و عترت اداره تعالی، فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم با همکاری دفتر نهاد رهبری، از طریق فضای مجازی در دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار می‌شود.


به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، رمضان ماه نزول برکات و رحمت خداوند بر بندگان می باشد و فرصت مناسبی برای اُنس با قرآن و فرمایشات معصومین علیهم السلام است، که در ماه میهمانی خدا زنگار و غبار غلفت را از قلب و دل بزداییم. و در سایه قرآن و عترت، طعم شیرین آرامش و رایحه خوش معنویت را با جان و دل حس نماییم. از این رو، کانون قرآن و عترت اداره تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشی بم  با همکاری دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و موسسه قرانی کوثر الرسول، اقدام به برگزاری "دوره فرهنگی – قرآنی رایحه رمضان" کرده است.

طحانی کارشناس قرآن و عترت اداره تعالی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم، با اعلام این خبر گفت: این دوره و دارای ۱۵ ساعت آموزش ضمن خدمت می باشد، که در طول ماه مبارک رمضان هر روز از ۱۰:۳۰ الی ۱۱:۱۵ در بستر اپلیکیشن adobe connect  و از طریق لینک http://vc.mubam.ac.ir/quran  قابل دسترس می باشد، و جلسه اول آن روز شنبه ۴ رمضان برگزار خواهد شد.

کارشناس قرآن و عترت تصریح کرد: جهت ارتقای انگیزه حضور افراد و افزایش بهره بری از جلسات، در انتهای هر جلسه سوالی از مطالب مطرح می‌گردد،  که اساتید و دانشجویان تا پایان وقت اداری همان روز مهلت ارسال پاسخ دارند.  

شایان ذکر است؛  تدریس طرح رایحه رمضان را حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا حسنی از شهر مقدس قم بر عهده دارد و محتوای این دوره، به صورت علمی، مستند و به دور از حاشیه در قالب مباحثی از جمله : توحید و پیامبرشناسی، احکام و تفسیر آیات، ولایت و مهدویت، معاد و قیامت، خانواده  می‌باشد.

 

"رایحه رمضان"

 

 

 


1400/01/28
410