جلسه‌ کمیته‌ نظارت بر انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد

جلسه‌ کمیته‌ نظارت بر انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار شد

جلسه‌ کمیته‌ نظارت بر انتخابات شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور رئیس دانشگاه و سایر اعضا پیرامون نحوه برگزاری این انتخابات برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، جلسه‌ کمیته‌ نظارت بر انتخابات شورای صنفی  ۱۴۰۰ به منظور بحث و تبادل نظر پیرامون نحوه برگزاری این انتخابات صبح امروز با حضور دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم به عنوان رئیس کمیته نظارت، محمد غضنفرآبادی معاون فرهنگی و دانشجویی تحت عنوان دبیر کمیته، دکتر مجتبی قدم زاده رئیس بیمارستان پاستور، دکتر رضایی رئیس دانشکده پرستاری احمدرضا هوشمند مدیر آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، نماینده دفتر حقوقی و نماینده دانشجویان و دیگر اعضا کمیته نظارت، در دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد. 

در ابتدای جلسه معاون فرهنگی و دانشجویی ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه، هدف از تشکیل شورای صنفی دانشجویی را افزایش آگاهی دانشجویان نسبت به مسائل صنفی جهت احقاق حقوق‌شان دانست و تصریح کرد: وظیفه شورای صنفی انعکاس و پیگیری امور صنفی و رفاهی دانشجویان از طریق مسئولان ذی‌ربط دانشگاه و نظارت بر امور محوله می‌باشد. و پررنگ نمودن نقشی مشورتی دانشجویان در مراحل برنامه ریزی و اجرای فعالیتهای مرتبط با امور صنفی دانشجویان از جمله اهداف این شورا می‌باشد.

در ادامه جلسه، دکتر اویسی ضمن قدردانی از دبیر و اعضای شورای صنفی دانشجویان، با تاکید بر اهمیت این موضوع، نظارت کافی بر صحت برگزاری انتخابات را خواستار شد.

در پایان جلسه مدیر آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، راهکارهایی در خصوص برگزاری الکترونیک انتخابات ارائه داد و ابراز امیدواری نمود که انتخاباتی شایسته دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است دانشجویان علاقه‌مند به کاندیداتوری، با مراجعه به لینک زیر می‌توانند جهت ثبت نام در انتخابات شورای صنفی اقدام نمایند. و زمان ثبت نام به مدت هفت روز از تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۲۹ لغایت ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ می‌باشد.

لینک ثبت نام


1400/01/28
349