معاون بهداشت فرا رسیدن هفته سلامت را تبریک گفتند ...

معاون بهداشت فرا رسیدن هفته سلامت را تبریک گفتند ...

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت خانم دکتر شیرین نصری معاون محترم بهداشتی  بمناسبت هفته سلامت یکم لغایت هفتم اردیبهشت ماه فرارسیدن این هفته را به سنگربانان بی سنگر حوزه بهداشت ، سربازان گمنام خط مقدم جبهه سلامت تبریک گفتند ؛


 

بسمه تعالی 

یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است که جا دارد فرا رسیدن این هفته را به فعالان عرصه سلامت خصوصا تلاش گران حوزه بهداشت تبریک عرض نمایم؛

سلامت و بهداشت یکی از مهم ترین مولفه های زندگی انسانی و بنیان توسعه پایدار در هر کشوری است. امسال نیز با توجه به بحران جهانی بیماری کووید -19 لازم است با افزایش عزم ملی و ادامه برنامه ریزی صحیح ، دستاوردهای مربوط به این حوزه را حفظ کنیم.

هفته سلامت فرصتی است مفید برای بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم سلامت در تحقق توسعه پایدار و تامین سلامتی با مشارکت مردم و همراهی مجموعه سازمان های دولتی و غیردولتی. شعار هفته سلامت امسال به پاس قدردانی از مدافعان سلامت "ساخت جهانی عادلانه تر و سالم تر" نامگذاری شده است.

اینجانب ضمن تبریک هفته سلامت ، از تلاش خالصانه و شبانه روزی همکاران حوزه سلامت که در پیشگیری و کنترل بیماری کووید-19 ، ایثارگرانه خدمت می کنند تقدیر و تشکر نموده و ازدرگاه خداوند متعال سلامت ، سعادت و موفقیت روز افزون عزیزان حوزه سلامت را خواستارم.

دکتر شیرین نصری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بم

 

اداره آموزش و ارتقاء سلامت معاونت بهداشت

#روابط_عمومی_معاونت_بهداشت


1400/01/31
181