نخستین جلسه ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی بم در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

نخستین جلسه ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی بم در سال ۱۴۰۰ برگزار شد

نخستین جلسه ستاد فعالیت های جهادی دانشگاه علوم پزشکی بم در سال ۱۴۰۰، با حضور اعضا در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، نخستین جلسه ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی بم در سال ۱۴۰۰، روز سه شنبه 31 فروردین ماه 1400 با حضور محمد غضنفرابادی معاون فرهنگی و دانشجویی، زهره مکارم مدیر اداره تعالی فرهنگی، دکتر محمد دهقان مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی، مجتبی مشکی مدیر امور پشتیبانی دانشگاه، رضا شرفعلی‌پور سرپرست مشارکت‌های اجتماعی و مصطفی چاوشی کارشناس فعالیت‌های جهادی در دفتر معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد. 

در ابتدای جلسه محمد غضنفر آبادی معاون فرهنگی و دانشجویی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات حاضرین، از روحیه جهادی جهادگران دانشگاه، تشکر کرد و گفت: کانون فعالیت های جهادی دانشگاه تا کنون علی رغم محدودیت های ایجاد شده با وجود ویروس منحوس کرونا، با حضوری موثر، خدمات بسیار ارزنده و قابل توجهی را به نیازمندان ارائه دادند.

سپس زهره مکارم مدیر فرهنگی دانشگاه، گزارش کوتاهی از فعالیت های انجام شده در سال گذشته را ارائه داد و حمایت بیش از پیش مسئولین را در این زمینه خواستار شد.

 مصطفی چاوشی کارشناس فعالیت های جهادی نیز، گزارشی از شناسایی مناطق محروم اطراف شهرستان بم ارائه کرد. و گفت: برخی از افراد نیازمند، علاوه بر مشکلات مالی از خدمات بهداشتی و درمانی نیز محروم مانده اند که بایستی به امید به خداوند و همیاری خیرین به اوضاع ایشان رسیدگی شود.

 در ادامه این نشست اعضای جلسه، ضمن بیان و نظرات و دیدگاه های خود، حمایت خود را از فعالیت های این ستاد اعلام داشتند.

گفتنی است؛ از مهم ترین مصوبات این نشست می‌توان به "جمع آوری و تهیه اقلام بهداشتی و مواد غذایی برای کودکان کار و خانواده های نیازمند، مشاوره قبل از ازدواج برای افراد بی سرپرست و یا بد سرپست، معرفی سرپرستان خانوار  به مرکز فنی حرفه ای جهت آموزش رایگان، و ساخت سرویس‌های بهداشتی در مناطق محروم" با هدف مبارزه با کرونا و و محرومیت زدایی اشاره کرد.


1400/02/01
280