پیام تبریک دکتر جهان آراء به مناسبت فرارسیدن هشتم اردیبهشت ماه سالروز جهانی بهداشت حرفه ای

پیام تبریک دکتر جهان آراء به مناسبت فرارسیدن هشتم اردیبهشت ماه سالروز جهانی بهداشت حرفه ای

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم با صدور پیامی روز جهانی بهداشت حرفه‌ای را به فعالان این عرصه، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:


هشتم اردیبهشت ماه، سالروز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای، فرصت مناسبی است تا از زحمات و تلاشهای خالصانه ی فعالان  این عرصه به خصوص دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشکده بهداشت، قدردانی نموده و از خداوند منان برای این عزیزان آرزوی سلامتی و بهروزی نمایم.

 امسال نیز جهان در حال مبارزه با ویروس منحوس کوئید-19 می باشد از این روی سازمان بین‌المللی کار (ILO) موضوع روز جهانی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای سال ۲۰۲۱ را شعار " پیش‌بینی، آمادگی و پاسخگویی به بحران‌ها – هم‌اکنون برای افزایش تاب‌آوری در نظام‌های ایمنی و بهداشت حرفه‌ای سرمایه‌گذاری نماییم" اعلام نموده است.

 در این برهه بحرانی از زمان ضرورت دارد با تلاش کارشناسان و متخصصین  بهداشت حرفه‌ای و ایمنی محیط کار در راستای تحقق اهداف شعار سازمان بین المللی کار(ILO) کوشا بوده و نسبت به آگاه سازی اذهان عمومی اقدام نماییم.

در عصر حاضر پیشرفت های علمی و پژوهشی و همچنین رسالت ذاتی دانشگاهیان زمینه ی مناسبی را فراهم آورده تا  با توجه به تغییرات و دگرگونی های مستمر در محیط کار و بروز چالش‌های جدید بصورت هدفمند و کاربردی در راستای شناسایی مخاطرات شغلی، اجرای روش‌های صحیح کنترل و ارتقای سطح سلامت نیروی انسانی، حرکت نموده و امیدواریم تا با بکارگیری روش های صحیح علمی در پیشگیری و شکست ویروس کرونا موفق عمل نماییم.

 در پایان این روز سترگ را به تمامی تلاشگران، دانشجویان، کارشناسان و اعضای هیأت علمی دانشکده بهداشت  که دراین زمینه فعالیت دارند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق روزافزون این عزیزان را در جهت ارتقای جایگاه حرفه ای خود و خدمتگزاری به کشور عزیزمان ایران اسلامی آرزو می نمایم.


1400/02/08
147