تقدیر از ماماهای نمونه شرق استان کرمان توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم

تقدیر از ماماهای نمونه شرق استان کرمان توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم

به مناسبت روز جهانی ماما، از ماماهای نمونه شرق استان کرمان در سالن سلامت ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بم تقدیر شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم؛ صبح امروز همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) به مناسبت  "روز جهانی ماما" از ماماهای نمونه شرق استان کرمان با حضور دکتراویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی،معاونین درمان، توسعه مدیریت و منابع، بهداشتی، رئیس شبکه بهداشت فهرج، رئیس بیمارستان پاستور،روسای نظام پزشکی و نظام پرستاری در سالن سلامت ستاد مرکزی دانشگاه تقدیر شد.

دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت: ماما ها در این شرایط سخت کرونا عملکرد بسیار خوبی در منطقه شرق استان کرمان داشته اند و شاخص های جمعیتی را به شاخص های جمعیتی سالم تبدیل کرده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم افزود:مامایی علم هنر بر حیات جامعه انسانی است و یکی از سیاست های نظام، افزایش جمعیت سالم است که بار سنگین این مسئولیت بر عهده ماماها خواهد بود.

دکتر اویسی با تبریک ولادت امام حسن مجتبی(ع)  و روز ماما از زحمات ماماهای تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی بم در شرق استان کرمان تقدیر کرد.

در ادامه مراسم دکتر نصری معاون بهداشتی و دکتر رئیسی معاون درمان دانشگاه نیز از زحمات ماماها و مدافعان سلامت در مراکز بهداشتی و بیمارستان های منطقه تقدیر کردند.

گفتنی است، 15 اردیبهشت روز جهانی ماما نامگذاری شده است که امسال با توجه به مصادف شدن با شبهای پرفضیلت قدر، این مراسم همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد. 

 این مراسم به همت اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه برگزار و  از ماما های نمونه شهرستان های شرق استان کرمان توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی،معاونت درمان، اداره پرستاری و اداره مامایی و نظام پزشکی تقدیر شد همچنین با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی  این مراسم به صورت وبینار نیز برای ماماهای شرق استان پخش شد.


1400/02/08
429