آیین تجلیل از اساتید دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور رئیس دانشگاه

آیین تجلیل از اساتید دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور رئیس دانشگاه

به مناسبت فرا رسیدن مقام معلم، آیین تجلیل از اساتید دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی بم؛ ظهر امروز 11 اردیبهشت ماه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطر استاد شهید مرتضی مطهری و پاسداشت مقام معلم از اساتید هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بم با حضور دکتر اویسی رئیس دانشگاه تجلیل شد.

دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم گفت:  اساس و هویت دانشگاه به اساتید،علمی بودن و آموزشی بودن آن است.

وی افزود : در خصوص فراهم ساختن زیرساخت های رفاهی برای اساتید از حداکثر توان استفاده می‌کنیم و با پیگیری و همکاری  یکدیگرکاستی هایی که وجود دارد را کاهش خواهیم داد.

دکتر اویسی از زحمات همه اساتید و اعضای هیات علمی قدردانی کردو فراررسیدن این روز به همه معلمین دلسوز تبریک گفت.

در ادامه دکتر جهان آرا معاون آموزشی دانشگاه گفت: معلمین نقش بسزایی در تعلیم دارند و  می توانند مسیر موفقیت را  در زندگی نشان دهند. 

معاون آموزشی دانشگاه گفت: دانشگاه علوم پزشکی بم شرایط خوبی به لحاظ اساتید و اعضای هیأت علمی دارد و همچنین افزود: در حال حاضر سه دانشکده پزشکی، پرستاری و مامایی و بهداشت وجود دارد که در آینده ایی نزدیک دانشکده توانبخشی نیز راه اندازی و افتتاح خواهد شد.

دکتر جهان آرا ضمن تبریک این روز به اساتید دانشگاه، یاد و خاطره مرحوم دکتر محراب نجاتی یکی اساتید ویروس شناسی و عضو هیأت علمی دانشگاه که بر اثر بیماری در سال قبل درگذشت را گرامی داشت. 

 این مراسم با همت معاونت آموزشی در سالن سلامت ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی بم برگزار و حجت الاسلام والمسلمین مظاهری مسؤل نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه بم یکی دیگر از سخنران این مراسم بود و در پایان، از اساتید و مدیران آموزشی با اهدای لوح سپاس تقدیر شد همچنین با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی  این مراسم به صورت وبینار نیز برای دیگر اساتید دانشگاه پخش شد.


1400/02/11
364