برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان نمونه سال 1399 پردیس خلیج فارس دانشگاه علوم پزشکی بم

برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان نمونه سال 1399 پردیس خلیج فارس دانشگاه علوم پزشکی بم

آیین معرفی و تجلیل از کارمندان نمونه و شایسته تقدیر حوزه های آموزشی،  تحقیقات و فن آوری، فرهنگی دانشجویی و امور عمومی با حضور دکتر جهان آراء معاون آموزشی، دکتر خسروی معاون تحقیقات و فن آوری، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مظاهری نماینده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مدیران و کارکنان با رعایت پروتکل های بهداشتی، روز یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه جاری در محل سالن کنفرانس پردیس برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، دکتر جهان آراء ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان به خصوص لیالی قدر، اظهار داشت:  معاونت آموزشی به منظور تجلیل و قدردانی از کارکنان با همراهی معاونت های مستقر در پردیس خلیج فارس طرح معرفی کارمند نمونه و شایسته تقدیر را پیشنهاد نمود و در این راستا با توجه به دستورالعمل های موجود در انتخاب کارمند نمونه این پرسه انجام و در کارگروه های مجزا برای هر معاونت بر اساس مستندات موجود نسبت به انتخاب کارمند نمونه و شایسته تقدیر، اقدام شد.

معاون آموزشی افزود:  توجه و ارج نهادن به زحمات کارکنان از وظایف هر مدیری است و سبب ایجاد رقابت سالم و انگیزه در کارکنان می شود.

دکتر خسروی نیز در این خصوص تاکید کرد:  اگر دنبال پیشرفت و ارتقای مجموعه دانشگاه هستیم، قطعا باید شرایط لازم برای این قشر را فراهم کنیم. این مهم باید نهادینه شود تا بتوان به نتیجه مطلوب رسید.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مظاهری، اخلاق را یکی ار ارکان اساسی و مهم در ارزیابی انتخاب کارمند نمونه بیان داشتند و تصریح نمودند: کارمندان نمونه الگو رفتاری برای سایرین هستند و ضمن انجام وظایف قانونی به نحو احسن و مسئولیت شناسی لازم است یک کارمند نمونه دارای اخلاق حسنه باشد.

در پایان از کارمندان نمونه حوزه های آموزشی، فرهنگی دانشجویی، تحقیقات و فناوری و امور عمومی با اهدای هدایایی با تقدیم لوح تقدیر، تجلیل بعمل آمد.

عنوان حوزه نام و نام خانوادگی مقام کسب شده نام و نام خانوادگی مقام کسب شده
معاونت آموزشی آقای محمد صفی زاده کارمند نمونه  آقای علی قلعه خانی-خانم مهدیه جزینی زاده-خانم ژیلا آذری شایسته تقدیر
معاونت تحقیقات و فن آوری آقای محسن حاجی زاده کارمند نمونه خانم الهه امیر ماهانی-خانم رقیه فخر مهدوی-آقای یاسر حسنی شایسته تقدیر
معاونت فرهنگی و دانشجویی آقای امیر دهقان زاده کارمند نمونه آقای احسان حدیدی- خانم رویا رمضانی-خانم مریم توکلی شایسته تقدیر
حوزه امور عمومی آقای حسین قائمی کارمند نمونه خانم معصومه حیدری-خانم الهام بارانی شایسته تقدیر


1400/02/13
417