پیام تبریک مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام استاد

پیام تبریک مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام استاد

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه با صدور پیامی، فرا رسیدن 12 اردیبهشت و آغاز هفته بزرگداشت مقام  استاد  را به معلمان و اساتید عرصه علم و دانش تبریک گفت.


 

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی؛ حجت الاسلام مظاهری نیا مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ، فرا رسیدن 12 اردیبهشت و آغاز هفته بزرگداشت مقام  استاد  را به معلمان و اساتید عرصه علم و دانش تبریک گفت. 

متن پیام تبریک بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

اینکه امام (رضوان‌الله‌علیه) فرمودند «معلّمی شغل انبیا است»؛ این فقط یک شعار دل‌خوش‌کن نیست؛ این یک حقیقت قرآنی است. (مقام معظم رهبری (مدظله))

دانشگاه مبدا تحولات کشور است.زیرا یکی از مراکز مهم تربیت آینده سازان کشور است.اگر در دانشگاه نیروهای خوبی تربیت شوند و متعهد و متخصص باشند می توان بسیاری از مشکلات کشور را به راحتی حل کرد.باید دانشگاه با مسائل کشور درگیر شود .دانشگاه خودش را از مسائل کشور جدا نداند و با تربیت فرهنگی و اخلاقی و علمی دانشجویان باعث حفظ و اعتلای مملکت شود. مسلما اساتید و معلمان در این امر مهم بسیار تاثیرگذار هستند و می توانند با تربیت نیروی انسانی خوب در این امر خطیر تاثیر گذار باشند.12 اردیبهشت یاد آور عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس دانشگاه؛  زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند.انسان هایی که نام خود را در زمره­ واژه­ مقدس معلم ثبت کردند.

اينجانب ضمن گراميداشت سالروز شهادت علامه مطهري، هفته گرامیداشت  معلم  را به ریاست محترم دانشگاه و هیات رئیسه محترم و  تمامي اساتید گرانقدر و تلاشگران عرصه علم و دانش؛  به ويژه اساتيد محترم دانشگاه علوم پزشکی بم  ، تبریک و تهنیت  عرض  می نمایم.از خداوند متعال سلامتی و موفقیت و سربلندی  شما اساتید عزیز را مسالت می نمایم.

 

 


1400/02/13
270