پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت عید سعید فطر

پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، دکتر جهان آراء در پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را به محضر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه تبریک گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است:


أللّهُمَّ أهْلَ الکِبریآء وَالعَظَمَة وأهلَ الجُودِ وَالجَبَروتِ وَأهلَ العَفْوِ وَالرَّحْمَة

ماه رمضان، ماه عبادت، ماه نزول قرآن، ماه ذکرخدا به پایان رسید. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که با روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود.

بی تردید سعادت و سرافرازی ابدی از آن کسانی است که همه عمر چون ایام این ماه مبارک، اندیشه عبادت پروردگار منان و خدمتگزاری و مهربانی به خلق او دارند.

فرا رسیدن عید سعید و فرخنده فطر، عید عاشقان عبودیت و پرستش را به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و  جامعه دانشگاهی، اساتید معزز، دانشجویان ارجمند و کارکنان پرتلاش دانشگاه، تهنیت و شاد باش عرض کرده و سلامتی و توفیق روز افزون هموطنان مؤمن و روزه دار و عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند سبحان مسألت دارم.

در پایان امید است با استعانت از خداوند منان در سال جهش تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها  بتوانیم با مساعدت، همدلی و مسئولیت پذیری همکاران عزیز در آینده نزدیک شاهد شکوفایی، پیشرفت و توسعه آموزشی بر اساس برنامه ها و سیاست های معاونت آموزشی به خصوص  ارتقاء دانش افزایی اعضای هیأت علمی، برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه دانشجویان و تشکیل اتاق فکر معاونت آموزشی به منظور شناخت و بررسی چالش ها، مشکلات و ارائه راهکارها در حوزه آموزش، باشیم.


1400/02/22
187