با اهدای اسباب‌بازی لبخند شادی به لب کودکان محروم نشست

با اهدای اسباب‌بازی لبخند شادی به لب کودکان محروم نشست

کانون فعالیت های جهادی اداره تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم، طی اقدامی خیرخواهانه با تهیه تعدادی اسباب‌بازی دل کودکان خانواده های محروم را شاد کرد.


به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و دانشجویی، کانون فعالیت‌های جهادی اداره تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم در راستای فعالیت‌های خود در مناطق محروم با اجرای طرحی با عنوان "اهدای اسباب بازی" به یاری کودکان خانواده های نیازمند مشغول است.

زهره مکارم مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم با اعلام این خبر گفت: شاید باور این مسئله برای بسیاری از ما سخت باشد در حالی‌که فرزندان ما خسته از بازی با انبوهی از اسباب بازی سرگرم و بازی‌های رایانه‌ای هستند، در این سرزمین کودکانی زندگی می‌کنند که هیچ تصوری از اسباب بازی ندارند.

وی افزود: کودکان با بازی کردن، مهارت‌های مختلف را تمرین می‌کنند و آماده برقراری ارتباط با دیگران می‌شوند؛ اما فقر باعث شده بسیاری از کودکان مناطق محروم از آن بی‌بهره ‌باشند.

مصطفی چاوشی کارشناس کانون فعالیت های جهادی اداره تعالی فرهنگی اظهار داشت: ما در کانون فعالیت های جهادی اداره تعالی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی بم، سعی داریم با برگزاری "طرح اهدای اسباب بازی" فرصتی را فراهم می‌سازیم تا اسباب بازی‌های اهدایی خیرین را به دست فرزندان عزیزمان در نواحی محروم برسانیم. و تا کنون با اهدا تعدادی از این اسباب بازی ها توانسته ایم دل کوچک این کودکان را شاد کنیم

چاوشی تصریح کرد: کانون فعالیت‌های جهادی آماده دریافت اسباب بازی، کتاب داستان، لباس بچه گانه، نوشت افزار، وسایل ورزشی و کمک آموزشی برای ارسال به نقاط محروم است. شرط تحویل وسایل صرفاً سالم و قابل استفاده بودن آنها است.


1400/02/28
206