در سالروز بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی از مدیر روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم، تقدیر شد

در سالروز بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی از مدیر روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم، تقدیر شد

دکتر جهان آراء معاون آموزشی دانشگاه با همراهی دکتر طولابی قائم مقام معاونت آموزشی ، دکتر میرزایی مدیر اجرایی معاونت آموزشی و آقای خرازی دبیر امورهیأت علمی در نشستی که به مناسبت سالروز بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در دفتر معاون آموزشی برنامه ریزی شده بود از آقای محمد صفی زاده مدیر روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، تقدیر نمودند.


به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی، در این نشست دکتر جهان آرا ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان حوزه ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: کار روابط عمومی زمان و مکان ندارد و فعالان این حوزه همواره باید در 24 ساعت شبانه روز به وظایف خود عمل کنند که جا دارد از زحمات همه تلاشگران این حوزه تقدیر شود.

معاون آموزشی دانشگاه افزود: روابط عمومی یک عنصر محرک، تقویت کننده وآگاهی بخش است. تقویت و حمایت ازروابط عمومی زمینه ساز رشد و تعالی سازمان متبوع خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از زحمات و اقدامات روابط عمومی در معاونت آموزشی، بیان کرد: سازمانی موفق است که روابط عمومی به روز ، کارآمد و آگاه به تمامی امور داشته باشد و برای ارتقای اهداف هر سازمانی لازم است روابط عمومی آن دستگاه از جایگاه مناسبی برخوردار باشد.

در پایان این نشست با اهدای هدیه و لوح تقدیر از مدیر روابط عمومی معاونت آموزشی(محمدصفی زاده) تقدیر، بعمل آمد.


1400/03/01
333