گرامیداشت مقام استاد، روز ماما و روز روابط عمومی در دانشکده پرستاری و مامایی

گرامیداشت مقام استاد، روز ماما و روز روابط عمومی در دانشکده پرستاری و مامایی


روز دوشنبه مورخ 1400/03/03، به منظور از تجلیل مقام اساتید، بزرگداشت روز ماما و روز روابط عمومی، جلسه ای با حضور حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا مظاهری، نماینده محترم نهاد رهبری در دانشگاه،  آقای دکتر عبداللهی رئیس نظام پزشکی شهرستان بم ، ریاست و معاون و سایر اساتید دانشکده پرستاری و مامایی برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای دکتر رضائی، رئیس دانشکده ضمن خیر مقدم به همگی مدعوین محترم، از تلاش ها و زحمات همه اساتید دانشکده در حوزه آموزش و بویژه زحمات این عزیزان در بحث آموزش و نظارت بالینی بخش های کووید که در آبان و آذرماه سال گذشته انجام شد، سپاسگزاری نمودند.

در ادامه جناب آقای مظاهری ضمن گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادی خرمشهر و مجاهدت های رزمندگان اسلام در مقابل رژیم بعثی عراق ، خاطر نشان کردند که امروز عرصه جنگ و جهاد در حوزه بهداشت و درمان ادامه دارد. و قطعاً شما که تربیت کننده قشری هستید که برای سلامت مردم قدم بر می دارند، ان شاءالله خداند از همگی شما قبول بفرماید.

همچنین در این جلسه به مناسبت روز جهانی ماما که مصادف با ایام شهادت مولای متقیان و لیالی قدر بود ، با حضور آقای دکتر عبداللهی رئیس نظام پزشکی شهرستان ، از ماماهای شاغل در دانشکده تجلیل بعمل آمد.

 


1400/03/04
138