پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

پیام تبریک معاون آموزشی دانشگاه به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، دکتر معصومه قاسمی در پیامی چهلمین سال گشت پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، جامعه علمی و دانشگاهی به ویژه ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.

 امام خمینی ( ره):

"پیروزی انقلاب مرهون فداکاریهای دلاورانه ملت ، خصوصاً شهیدان است"

 


بی تردید در تاریخ پر فراز و نشیب و خونبار انقلاب اسلامی که ادامه راه قیام پانزده خرداد 42 بشمار می آید در بهمن 57 به فضل الهی و با رهبری مقتدرانه بنیانگذار انقلاب اسلامی به بار نشست و شکوفا شد.

اکنون چهلمین بهار از آن ایستادگی شگرف ملت و پیروزی حق می گذرد و نهال نوپای انقلاب اسلامی امروز به درختی تنومند بدل گشته است. 

تلاش و پشتکار بی وقفه و شبانه روزی فرزندان غیور وطن در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و بین المللی، دریای پرتلاطم انقلاب را در دریای بیکران علم و دانش به سمت دریچه های نورانی تکنولوژی و پیشرفت پیش می راند و این عوامل باعث شده، تا دشمنان شکست خورده انقلاب به کارشکنی و ایجاد چالش در راه پرشتاب انقلاب روی بیاورند.

اینجانب ضمن تبریک چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ایران، از مردم صبور و ولایت مدار دارالصابرین بم به ویژه جامعه علمی، دانشگاهی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بم دعوت می‌نمایم با عزمی جزم و با حماسه حضور، قدردان خون و راه متعالی شهدای ارجمند انقلاب و امام شهدا باشیم و برای بالندگی بیش از پیش ارزش‌های نظام و انقلاب به رهبری عالمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اقدامات دولت تلاش نماییم.

بی تردید حوزه معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم همراه و همگام با عموم مردم به منظور تجدید میثاقی دوباره با آرمان های امام راحل و بیعتی مجدد با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، شرکت خواهد نمود.

 


1397/11/20
567