پیام تسلیت معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

پیام تسلیت معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد

 

به گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم، دکتر جهان آرا در پیامی فرارسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را به محضر مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی و تمامی آزادیخواهان سراسر جهان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است.

 

مقام معظم رهبری(مدظله العالی):

                                                   " راه ما راه امام خمینی (ره) است و در این راه با همه قدرت و قاطعیت خود حرکت خواهیم کرد"

 

 


 امام خمینی (ره) شخصیتی است که با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم)، با قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ هدایت کرد و در بهمن ۱۳۵۷بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

بدون شک تجلیل و تکریم امام راحل عظیم الشأن ادای دین به همه کسانی است که طی سالیان طولانی در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی جانفشانی نموده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد که سرآغاز شروع حرکت انقلابی با رهبری امام راحل(ره) بود، سالگرد ارتحال آن امام عزیز(ره) را به محضر مقام معظم رهبری( مدظله العالی)، ملت شریف ایران اسلامی به ویژه جامعه دانشگاهی و دانشجویی بم، تسلیت عرض می نمایم.

اميد است ملت بزرگ ايران به ويژه جامعه دانشگاهي و دانشجویی با حضور پرشور و آگاهانه خود در سیزدهمین انتخابات رياست جمهوري در 28 خردادماه 1400 و همزمان در ششمین دوره  شوراهاي اسلامي شهر و روستا،  شرکت نمایند و برگ زرینی دیگری در دفتر انقلاب برای آیندگان به یادگار بگذارند و در جهت تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي و امام راحل (ره) گام بردارند.

 


1400/03/14
205