بازدید معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم از مرکز مهارت‌ های بالینی

بازدید معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی بم از مرکز مهارت‌ های بالینی

معاون آموزشی به همراه قائم مقام و مدیراجرایی معاونت آموزشی این دانشگاه، روز سه شنبه از مرکز مهارت‌های بالینی، بازدید کردند.


به‌گزارش روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه، دکتر جهان آراء ضمن بازدید از مرکز مهارتهای بالینی، تصریح کرد:  در سال گذشته فرآیند بازپیرایی و تجهیز این مرکز با حمایت ریاست محترم دانشگاه آغاز و با پیگیری و تلاش سایر مدیران و کارکنان حوزه معاونت آموزشی به بهره برداری رسید.

معاون آموزشی دانشگاه، مرکز مهارتهای بالینی را در سیستم آموزشی بسیار موثر ارزیابی نمودند و اظهار داشتند:  آموزش‌ دانشجویان در چنین بسترهایی بسیار قابل فهم و تأثیرگذارتر است و دانشجویان می توانند مهارتهای بالینی را  بصورت ادراکی و عملی بیاموزند.

وی افزود: بازپیرایی و تجهیز و ساختار فیزیکی مرکز مهارتهای بالینی دانشگاه بر اساس استانداردهای وزارت متبوع  صورت گرفته است و این دانشگاه در صورت نیاز بصورت سراسری آزمون ارزیابی صلاحیت های بالینی را برگزار می نماید.

در پایان دکتر جهان آراء با همراهی دکتر طولابی مدیر آموزش و قائم مقام معاون آموزشی، دکتر میرزایی مدیر اجرایی معاونت آموزشی، آقای رحیم زاده مسئول مرکز مهارتهای بالینی از ایستگاههای مختلف این مرکز، بازدید نمودند و در حاشیه این بازدید در جریان برخی از مشکلات و کمبودهای موجود شامل نقص در سیستم سرمایشی ، نیاز سنجی تجهیزات مورد نیازدرمرکز و اولویت بندی در خرید تجهیزات بروز مانند شبیه سازها، قرار گرفتند و دستورات لازم را به منظور پیگیری و رفع این مشکلات صادر نمودند.


1400/03/19
305